نامه‌ لاریجانی به دبیرکل سازمان ملل و کمیسرعالی حقوق بشر

حملات تجاوزکارانه عربستان به یمن را پایان دهید

پایگاه خبری لحج نیوز در خبری فوری نوشت: نیروهای ویژه ارتش یمن یک فروند کشتی جنگی مصری که صنعا را هدف قرار داده بود، در بندر ضباء عربستان منهدم کردند.
کد خبر: ۸۱۵۱۰۷
ارتش یمن کشتی جنگی مصری را منهدم کرد

به گزارش پایگاه خبری لحج نیوز، یک منبع آگاه نظامی در ارتش یمن گفت: هفت نفر از نیروهای ویژه گارد ریاست جمهوری یمن موفق شدند با پشت سر گذاشتن موانع دفاعی و نفوذ به داخل نیروهای دشمن، یک فروند کشتی جنگی مصری را در بندر ضباء عربستان هدف قرار داده و آن را منفجر کنند.

این منبع افزود: عربستان همانند گذشته با تلاش برای کتمان حقایق، اعلام کرد یک موشک که مشخص نیست از کجا و توسط چه کسانی شلیک شده، این کشتی جنگی را هدف قرار داده است.

از سوی دیگر یک منبع آگاه در نیروهای ویژه یمن گفت: این عملیات موفقیت آمیز و منحصر به فرد توسط هفت نفر از نیروهای ویژه ارتش یمن انجام شد و آن ها پس از نفوذ به خطوط دفاعی دشمن، اقدام به مین گذاری و جاسازی مواد منفجره در این کشتی جنگی مصری در بندر ضباء عربستان کرده اند.

این منبع خاطر نشان کرد که این کشتی جنگی در گلوله باران صنعا شرکت داشت و نیروهای یمنی موفق شدند آن را منفجر کرده و به طور کامل همراه با خدمه اش غرق کنند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
۰
۰
خدا را بینهایت شكر . خدا قوت ای نیروهای انصار الله و ارتش و مردمی با غیرت یمن .
آوا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
۰
۰
افرین یمن جان درود امت مسلمان به همتتان این نوكران حلقه به گوش مصر و غیره را درعمیق ترین ابها غرق نماید بدانید ازادگان از امام حسین واز حماسه عاشورا یاد گرفته اند وشماها بااین كار عاشورایی میشود و از مكتب سید الشهدا اموخته اید كه با دشمن باید با زبان خودش سخن گفت افرین یمن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها