با وجود تکذیب چندباره استقلالی‌ها مبنی بر مذاکره با سیدجلال حسینی، سرمربی استقلال مذاکره با این مدافع ملی‌پوش را تائید کرد و گفت: این باشگاه برحسب نیاز اقدام به جذب بازیکن می‌کند.
کد خبر: ۸۱۳۸۵۷

پرویز مظلومی که دیروز در برنامه ورزش و مردم حضور یافته بود، در مورد خریدهای استقلال یادآور شد: برحسب نیاز خرید کردیم. هنوز پرونده نقل و انتقالات ما باز است. سال گذشته سن تیم بالا بود که قصد داشتیم امسال آن را کاهش دهیم. با چند بازیکن در حال مذاکره هستیم. خسرو حیدری، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی و جاسم کرار در فهرست ما هستند که باید قراردادشان تمدید شود و ما به آنها نیاز داریم.مظلومی همچنین درباره جذب سیدجلال حسینی و آندرانیک تیموریان گفت: حسینی هم از نظر اخلاقی و هم فنی بازیکن خوبی است، شاگرد من هم بوده و با او کار کرده‌ام. حسینی در هر صورت اولویت ما بود صحبت‌هایی کردیم وقتی دیدیم پرسپولیس او را نمی‌خواهد سراغش رفتیم و در حال مذاکره با او هستیم. درباره ‌آندو هم باید بگویم استقلال خانه خودش است با او هم در حال مذاکره هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود مهدی رحمتی در بستن تیم استقلال نقش اساسی دارد، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد چون من به هیچ وجه اقتدارم را از دست نمی‌دهم. اجازه نمی‌دهم بازیکنی در کار من دخالت کند. نه تنها رحمتی بلکه هیچ کسی نمی‌تواند بازیکنی را به من تحمیل کند چون اجازه این کار را نمی‌دهم. البته این را هم باید بگویم که من با همه بازیکنان رفاقت دارم.مظلومی درباره صحبت‌های علی فتح‌الله‌زاده مبنی بر این‌که این مربی نباید به هر قیمتی در استقلال حاضر می‌شد، اظها‌ر کرد: به هر قیمتی در این تیم حاضر نشده‌ام و به هو‌اد‌ا‌ران هم قول قهرمانی نداده‌ام. در برنامه‌ای که به این تیم داده‌ام بعد از سه سال می‌توانیم قهرمان آسیا شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها