رئیس‌جمهور با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دو سالگی آغاز به‌کار دولت یازدهم گفت: با وحدت، همدلی و فداکاری، مشکلات موجود قابل حل و فصل است و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب، پشتوانه دولت در این مسیر است.
کد خبر: ۸۱۳۸۳۶

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی پنجشنبه‌شب در ضیافت افطار با استانداران و معاونان وزرا با ابراز امیدواری از حل و فصل موضوع هسته‌ای بر مبنای اصول مشخص شده، گفت: البته حل و فصل به این معنا نیست که پس از آن همه مشکلات برطرف خواهد شد، بلکه ده‌ها مشکل دیگر وجود دارد که باید در مسیر رفع آنها نیز تلاش کنیم.

رئیس‌جمهور گفت: یکی از این کارها واگذاری طرح‌های نیمه تمام عمرانی با شرایط آسان و قانونی به مردم است.

روحانی رفع مشکل بدهکاران بانکی به سبب شرایط نابسامان اقتصادی را مورد تأکید قرار داد و گفت: برخی از بدهکاران بانکی در شرایط نامناسب اقتصادی کشور و وضع بین‌المللی به این بدهی‌ها مبتلا شدند و باید راهی یافت تا مسائل آنها با بانک‌ها حل و فصل شود.

روحانی اضافه کرد: باید مسیر صادرات غیرنفتی را هموار کرد و در این زمینه استان‌ها و مناطق آزاد می‌توانند فعال شوند.رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: امام حسن(ع) تصمیمی گرفتند که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نرمش قهرمانانه یاد کردند. زمانی که امام مجتبی(ع) تصمیم‌ به صلح می‌گیرند یکی از یاران امام علی(ع) پیش ایشان آمد و گفت ای کاش من مرده بودم و این منظره را نمی‌دیدم و امام در پاسخ وی گفت وقتی دیدم اکثریت مردم این را می‌خواهند نخواستم چیزی که مردم نمی‌خواهند بر آنها تحمیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها