شیوه‌های رزمی شهید چمران الگویی برای مبارزه با تروریسم

وزیر دفاع با اشاره به 31 خرداد، سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران گفت: امروز شیوه‌ها و تاکتیک‌های منحصربه‌فرد رزمی و عملیاتی شهید چمران در جنگ‌های چریکی و پارتیزانی، الگو و الهام‌بخش رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد علیه صهیونیسم و تروریسم است.
کد خبر: ۸۱۰۰۶۵

به گزارش روابطعمومی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان گفت: معتقدیم خونی که شهید چمران در کربلای دهلاویه تقدیم کرد، همراه با خونهای همه رزمندگان اسلام ریشه ظلم و تجاوز و زورگویی و زیادهخواهیهای نظام سلطه را از بین خواهد برد.

وزیر دفاع گفت: شهید چمران با حضور موثر در لبنان، فلسطین و مصر این حقیقتناب را اثبات کرد که دفاع از محرومان و مستضعفان، مرز و جغرافیا نمیشناسد. وی اظهار کرد: شهید چمران مظهر ایستادگی ملتی است که زیر بار زور و زیادهخواهی نمیرود و با شعار جاویدان «هیهات منا الذله»، عزت و سربلندی خود را تضمین کرده است.

دهقان با اشاره به نحوه شهادت شهید چمران در کربلای دهلاویه گفت: او فرمانده و راهبری شجاع بود که با نثار خون پاک خود در خط مقدم نبرد، زمینه شکست متجاوزان بعثی و پیروزی رزمندگان اسلام را فراهم و اثبات کرد برای غلبه بر دشمن باید شجاعانه قدم برداشت و به خانههای تار عنکبوتی آنان هجوم برد و پیروزی را در آغوش گرفت.

دهقان گفت: چمران طلایهدار مبارزه مسلحانه علیه ظلم و بیداد و تجاوز در تاریخ معاصر است که تا ابد نام و راه نیکش الهامبخش مجاهدان و مبارزان رهایی از نظام سلطه است.

زندگی الهامبخش شهید چمران

ستاد کل نیروهای مسلح هم در بیانیهای تاکید کرد: مطالعه حیات شهید دکتر چمران و دیگر شهدای والامقام انقلاب میتواند رزمندگان اسلام در عراق، سوریه و یمن را یاری بخشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها