کونامی در آخرین نشست خبری خود اطلاعات جامعی از بازی شبیه‌ساز فوتبال هر ساله‌ی خود «پی‌ای‌اس» منتشر کرد. طبق این اطلاعات، بازی PES 2016 در تابستان امسال، و یک هقته قبل از رقیب قدیمی خود «فیفا ۱۶» الکترونیک آرتز عرضه می‌شود.
کد خبر: ۸۰۷۷۵۰
عرضه‌ی PES 2016 یک هفته پیش از فیفا 16

به گزارش جام جم کلیک: طبق اعلام کونامی، PES 2016 امسال در تاریخ ۲۷ شهریور ماه و تنها با فاصله‌ی زمانی یک هفته زودتر از فیفا ۱۶ روانه‌ی بازار می‌شود. این بازی همچنین ویژگی‌های انحصاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن را دارا خواهد بود و برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس ۳۶۰ هم عرضه می‌شود.

این بازی که یکی از قدیمی‌ترین عناوین بازی‌های ورزشی به شمار می‌رود، اکنون دیگر برای عنوان دنباله دار فیفا تهدید مهمی محسوب نمی‌شود، اما این بدین معنا نیست که کونامی باید آن را کنار بگذارد. [نظر مترجم این است که اتفاقا PES در صورت حفظ روند رو به رشد خود می‌تواند به زودی فیفا را پشت سر بگذارد و به روزهای اوج خود برگردد.]

بر اساس اطلاعاتی که ناشر ژاپنی این بازی منتشر کرده است، در PES 2016 شاهد مکانیزم‌های تازه‌ و جدید هستیم. اول از همه تعداد زیادی مکانیک تازه برای گیم‌پلی بازی طراحی شده است. یک سیستم «برخورد پیشرفته» برای بازی طراحی شده است که نتایج منحصر به فرد را تضمین می‌کند، سیستم «استقامت هوایی» نیز نبردهای رودررو برای توپ‌های بلند را تضمین می‌کند و موقعیت‌های تک به تک با یک سیستم بهینه‌سازی شده اداره می‌شوند.

هوش مصنوعی بهتر برای دروازه‌بانان، مدافعین، و حتا برای لحظات شادی پس از گل، هر چه بیشتر واقع‌گرایانه بودن واکنش‌های همه‌ی افرادی که در زمین حاضرند را تضمین می‌کند.

بسیاری از ویژگی‌های موجود در بازی نیز توسط کونامی به‌سازی شده‌اند. از جمله «مسترلیگ» که یک رابط کاربری کاملا جدید و سیستم تازه‌ی نقل و انتقالات بازی‌کنان را به ارمغان می‌آورد. آب و هوای پویا، گرافیک کلی و فیزیک توپ نیز بهتر شده‌اند. میزان قابل توجهی انیمیشن جدید هم در این بازی استفاده شده‌ است و بدین‌ترتیب بازی‌کنندگان می‌توانند شاهد حرکات واقع‌گرایانه‌تری نسبت به گذشته در بازی باشند.

از اندک سیستم‌های دیگری که بر اساس بازخوردهای طرفداران بهینه‌سازی یا تغییر داده شده‌اند، می‌توان به myClub اشاره کرد. همچنین در بازی برای زبان‌های آلمانی و بریتانیایی (انگلیسی بریتیش) نیز گزارشگر جدید اضافه شده است. بازی همچنین از یک سیستم بارگذاری تصاویر تغییر یافته برای پلی‌استیشن ۴ بهره می‌برد.

پیش‌خرید بازی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس ۳۶۰ از همین الان قابل انجام است و جوایز جالبی را برای پیش‌خرید کنندگان در بر دارد. اما برای کسانی که بازی را برای پلی‌استیشن ۳ و ۴ پیش‌خرید کنند امکان آپگرید بازی به نسخه‌ی «سالگرد» وجود خواهد داشت که ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد.

پی‌ای‌اس ۲۰۱۶ در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۵، مصادف با ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ به بازار عرضه می‌شود.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها