معرفی نرم‌افزار Move to iOS

مهاجرت آسان از اندروید به iOS

ظاهرا نسخه جدید سیستم عامل موبایل اپل به همراه یک اپلیکیشن جدید با نام Move to iOS عرضه می‌شود. این اپلیکیشن تمامی اطلاعات کاربر را از اندروید به طور وایرلس به دستگاه‌ اپلی انتقال می‌دهد.
کد خبر: ۸۰۶۲۵۸
مهاجرت آسان از اندروید به iOS

به گزارش جام جم کلیک: همانطور که می‌دانید، اپل نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود را با نام iOS 9 معرفی کرد. کمپانی اپل در وب‌سایت رسمی خود و صفحه مربوط به این سیستم، جزئیاتی در خصوص آن و اپلیکیشن جدیدی به نام Move to iOS ارائه کرد.

به احتمال زیاد اپلیکیشن Move to iOS در فروشگاه گوگل پلی منتشر خواهد شد؛ بنابراین کاربران اندرویدی می‌توانند آن را نصب کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوند. به گفته‌ی اپل، فرآیند مهاجرت از اندروید به آی‌اواس، توسط این اپلیکیشن بسیار آسان و ایمن خواهد بود و کاربران می‌توانند اطلاعات مربوط به تاریخچه‌ی پیام‌ها، مخاطبان، تصاویر، ویدئوها، بوک‌مارک‌های مرورگر، مخاطبان ایمیل، تقویم، تصاویر پس زمینه و موسیقی‌های رایگان و کتاب‌ها را منتقل کنند. علاوه بر این اپلیکیشن‌های رایگانی مانند فیسبوک که در دستگاه اندرویدی نصب شده را در پلی استور به عنوان اپ پیشنهادی قرار می‌دهد و اپلیکیشن‌های پولی اندروید را در اپل استور در داخل لیست Wish List قرار می‌دهد.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که نسخه‌ی اندرویدی این اپلیکیشن چه زمانی در گوگل پلی قرار می‌گیرد اما در ماه جولای این اپلیکیشن به همراه نسخه‌ی بتای عمومی iOS 9 عرضه خواهد شد.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها