محمدرضا علیمردانی از نقش آفرینی در «پایتخت4» می‌گوید

از تیتراژ خوانی تا بازی در نقش «بائو»

علیمردانی گفت: در «پایتخت ۴» نقش فردی به نام بائو را ایفا می‌کنم که یکی از کاندیداهای شورای شهر است، با شخصیت هما در رقابت است و شخصیتی حدوداً جدی دارد.
کد خبر: ۸۰۴۸۲۲
رقابت انتخاباتی بائو و هما در «پایتخت ۴»
«محمدرضا علیمردانی» که مدتی است به جمع بازیگران سریال «پایتخت4» پیوسته گفت: توسط بازیگر توانا و دوست قدیمی و عزیزم هادی کاظمی به محسن تنابنده یادآوری شدم، تنابنده نیز از دوستان قدیمی من از پیش و پس از دانشگاه است، اما به دلیل مشغله‌های کاری زمانی که برای سریال پایتخت با من تماس گرفت، گفت که واقعا نمی‌دانم چرا برای این سریال به یاد حضور تو نبودم.

این بازیگر ادامه داد: در «پایتخت 4» نقش فردی به نام بائو را ایفا می‌کنم که یکی از کاندیدای شورای شهر است و با شخصیت هما، در رقابت است و شخصیتی حدودا جدی است.
وی درباره گریم و لهجه خود نیز بیان کرد: قاعدتا یکی از ویژگی‌های این سریال گریم و نوع گویش بازیگران است و این موضوع در مورد من هم رعایت شده و گریم متفاوتی دارم و لهجه علی آبادی هم چاشنی نقشم هست.
خواننده تیتراژ پایانی سریال انقلاب زیبا ادامه داد: در حال حاضر در شهر شیرگاه در نزدیکی قائم‌شهر هستیم، اما من به خاطر ضبط صدای اپیزودهای انیمیشن «دیرین دیرین» که در ایام نوروز پخش شد و الان هم در برخی از شبکه‌های اجتماعی موجود است، و همچنین نریشن خوانی مجموعه «جهل مرکب» در روزهایی که بازی ندارم به تهران می‌آیم. در همین بین هم کلاس گویندگی و کارهای دیگر مربوط به دوبله‌ام را به دوستانم در این زمینه سپردم.
وی با اشاره به کوتاه یا بلند بودن نقش خود گفت: باید بگویم که «بائو» در همه قسمت‌ها حضور ندارد و به فراخور موقعیت‌هایی که متن برایمان رقم می‌زند، حضور من هم مشخص می‌شود.
گوینده شخصیت شیطان در سریال «سقوط یک فرشته» از همکاری خود با این سریال بیان کرد: در یکی دوسال گذشته فارغ از بازی در فیلمهای سینمایی «روز روشن» به کارگردانی حسین شهابی و فیلم سینمایی «فردا» به کارگردانی مشترک مهدی پاکدل و ایمان افشاریان و پیش از آنها از بین بازیهایی که در چند سریال مثل «روز رفتن» و «مامور بدرقه» و غیره داشتم، قطعا سریال «پایتخت4» یکی از بهترین تجربه‌هایم در زمینه کارهای تصویری خواهد شد چراکه کل گروه حرفه‌ای و کاربلد هستند که توسط سیروس مقدم و محسن تنابنده هدایت می‌شوند.
این بازیگر، صدابازیگر و خواننده ادامه داد: از الان و قبل از پخش سریال، نمی‌توانم بگویم که مردم تا چه میزان با این شخصیت ارتباط برقرار می‌کنند، اما من سعی می‌‌کنم، به آنچه که آقای مقدم و تنابنده از من می‌خواهند برسم و ونقش را باورپذیرترو شیرین‌تر کنم. در مجموع از همراهی کل این گروه دوست داشتنی و هنرمند بسیار خرسندم. (خبرگزاری فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها