باشگاه پرسپولیس برای پرداخت پیش‌قرارداد مربی کروات تیم فوتبال این باشگاه یک هفته از او مهلت خواست.
کد خبر: ۸۰۴۶۴۹
مهلت برانکو به پرسپولیسی ها

باشگاه پرسپولیس جهت پرداخت دستمزد برانکو ایوانکوویچ یک هفته دیگر از این مربی کروات مهلت خواست. طبق توافقی که مسئولان باشگاه پرسپولیس در زمان عقد قرارداد با این مربی کروات داشته‌اند، می‌بایست تا پیش از پایان فصل پیش‌قرارداد برانکو را پرداخت می‌کردند که این اتفاق رخ نداد.

تا به امروز که تقریباً دو ماه از زمان عقد قرارداد برانکو با باشگاه پرسپولیس می‌گذرد این باشگاه حتی یک ریال هم پرداختی به این مربی نداشته و همین مسئله حرف و حدیث‌های زیادی را به‌همراه داشته است. حتی این بحث مطرح شده است که برانکو از وضعیت موجود بسیار دلخور است و قبل از ترک ایران این گلایه خود را مطرح کرده است.

واقعیت امر این است که نژادفلاح در زمان عقد قرارداد با برانکو خیلی روی کمک مالی حسین هدایتی حساب می‌کرد اما از زمانی که بحث خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس حداقل تا دو ماه آینده منتفی شد، هدایتی نیز اعلام کرد دیگر کمکی به باشگاه پرسپولیس نخواهد داشت.

با توجه به این قضیه نژادفلاح برای پرداخت پیش‌قرارداد برانکو دچار مشکل شد و در حال حاضر از نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش کمک خواسته تا ظرف روز‌های آتی مبلغی را در اختیارش قرار دهند که وی بتواند طلب برانکو را پرداخت کند، شاید با این کار او راضی به ادامه کار با باشگاه پرسپولیس شود.

به هر حال اگر تا پایان هفته آینده باشگاه پرسپولیس نتواند پرداختی به برانکو داشته باشد هیچ بعید نیست این مربی با سرخپوشان قطع همکاری کرده و به پیشنهادات دیگر خود فکر کند. در این صورت برانکو حتی این حق را دارد که بابت عمل نکردن باشگاه پرسپولیس به تعهدات خود خواهان غرامت سنگین از این باشگاه شود. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها