در زمان‌های قدیم، داشتن یک اسباب ‌بازی مثل یک ماشین کوچک برای پسرها و یا یک عروسک برای دخترها، بسیار لذت‌بخش و سرگرم کننده بود. خواسته‌های یک کودک در زمان‌های گذشته کاملاً متفاوت با زمان حال است، به نحوی که با توجه به پیشرفت دنیای ارتباطات و فناوری، سطح فکری کودکان بسیار بالاتر رفته است و بقول خودمانی دیگر با وعده آبنبات و یا آدامس قانع نمی‌شوند.
کد خبر: ۸۰۲۲۵۹
اولین اسباب بازی هوشمند

جام جم کلیک: در دسترس بودن کامپیوتر، تلفن هوشمند ، تبلت و بسیاری از ابزارهای دیگر موجب شده تا اسباب بازی‌های ساده جذابیتی برای کودکان ایجاد نکند و تمایل برای بازی با آن ها از بین برود. به گفته متخصصین، استفاده کودکان از کامپیوتر و سایر وسایل هوشمند تا حدی که بسیاری از استانداردهای فکری و اخلاقی‌ در آن رعایت شده باشد، بلامانع است اما مشخصاً هیچگاه این اتفاق نمی‌افتد.

برای رفع این مشکل بزرگ و ایجاد انگیزه و تمایل در استفاده مجدد از اسباب بازی ها در عصر حاضر، در طی‌ یک استارت آپ طراحی اسباب‌بازی هوشمند، آغاز شده است.

این اسباب بازی‌ که CongiTOY نام دارد توسط سیستم وای-فای به اینترنت متصل می‌شود و قابلیت‌هایی از قبیل پاسخ دادن به سوال‌های کودکان و تعریف داستان‌های جذاب را فراهم می‌کند. منبع این اطلاعات که از راه اینترنت فراهم می‌شود کاملاً طبق رده سنی‌ کودکان بوده و جهت اطمینان بیشتر، والدین می‌توانند با کمک نرم افزار تلفن همراه مربوطه، بسیاری از اطلاعات را فیلتر کنند.

برای استفاده از این اسباب بازی‌ کافیست دکمه روی شکم آن‌را فشار دهید و سپس صحبت کردن با آن‌ را شروع کنید.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها