برای بعضی‌ از افراد گوش دادن به موسیقی در هر شرایطی و استفاده از هر ابزاری از اهمیت خاصی‌ برخوردار است، در دسترس بودن یک جفت بلندگوی با کیفیت نیز لذت این امر را دو چندان می‌کند. تلفن‌های همراه و تبلت‌ها از جمله وسایل هوشمندی هستند که همه ما یکی‌ از آنها را داریم و حتی به واسطه آنها جدیدترین قطعات موسیقی را دانلود می‌کنیم، اما مشکل این است اگر تمایل داشته باشید تا این ابزار هوشمند را به بلنگوهای قدیمی‌ و یا بعضاً جدید متصل کنید، این امکان وجود ندارد.
کد خبر: ۸۰۱۰۲۶
هر اسپیکری را به ابزار پخش موسیقی متصل کنید

جام جم کلیک: البته بلندگوهایی با قابلیت تطبیق بلوتوث وجود دارند تا بتوانید بدون استفاده از کابل و تنها از طریق بلوتوث ارتباط بین ابزار هوشمند و بلندگو را برقرار کنید، اما مشخصاً امکان خرید این بلندگوها برای همه وجود ندارد.

برای هموار کردن این مشکل و برقرای ارتباط بین ابزار هوشمند و تمامی بلندگوها، در طی‌ یک استارت آپ چند جوان اقدام به طراحی گجتی واسط بین ابزار هوشمند پخش کننده موسیقی و بلندگو، کرده اند. این گجت که Plugzee نام دارد از طریق یک فیش استاندارد 3.5 میلی‌متری به بلندگو و سپس از طریق بلوتوث به وسایل هوشمند متصل می‌شود، با استفاده از این ابزار حتی اگر یک بلنگوی قدیمی‌ در خانه دارید، می‌توانید به بهترین نحو از آن استفاده کنید.

با یک بار شارژ کردن Plugzee می‌توانید تا ۱۸ ساعت موسیقی پخش کنید و در صورت اتمام شارژ کافیست آن‌را از طریق کابل USB به لپ‌تاپ خود متصل کنید.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها