پلیس زمانی که مظنون اسیدپاشی‌های اصفهان را دستگیر کرد، نمی‌دانست راز سرقت‌های سریالی خانه‌ها در این شهر فاش می‌شود.
کد خبر: ۷۹۹۳۸۹

به گزارش جام‌جم، سردار محمدرضا مقیمی، رئیس پلیس آگاهی ناجا دیروز با حضور در جمع خبرنگاران در این خصوص گفت: در پرونده اسیدپاشی اصفهان تعدادی مظنون شناسایی و براساس قانون دستگیر شدند. یکی از مظنونان که پلیس احتمال می‌داد عامل اسیدپاشی است در بازجویی‌ها منکر این جرم شد، اما در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد، او از مجرمان سابقه‌دار است و مدتی است سرقت‌های سریالی منازل را در این شهر مرتکب می‌شود. وی افزود: این متهم پس از دستبرد به خانه‌ها، محل‌های سرقت را به آتش می‌کشید. پس از دستگیری این سارق امنیت در حوزه سرقت خانه به شهر اصفهان بازگشت.

رئیس پلیس آگاهی ناجا خاطرنشان کرد: در پرونده اسیدپاشی سعی کردیم به کشف جرم برسیم و در همایشی که قرار است در ستاد ناجا برگزار شود، از نظر کارشناسان برای رسیدگی به متهم اصلی پرونده اسیدپاشی اصفهان استفاده می‌کنیم. خودم روی پرونده اسیدپاشی اصفهان کار می‌کنم و هم‌اکنون پرونده اسیدپاشی در رصد ماست.

سردار مقیمی درباره نقش سلاح سرد در ارتکاب جرایم نیز اظهار کرد: براساس آماری که داشتیم 30 درصد از جرایم جنایی با سلاح سرد انجام شده است. این موضوع در اولویت ما قرار دارد و ما از مجلس درخواست داریم به صورت جدی رسیدگی به لایحه ممنوعیت حمل سلاح سرد را در دستور کار قرار دهد. یکی از مشکلات ما حمل سلاح سرد از سوی افرادی است که بر خودشان تسلطی ندارند و متاسفانه دست به اقدامات زیانباری می‌زنند و مشکلاتی ایجاد می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها