اپلیکیشن‌های موبایلی این هفته

اپلیکیشن‌های هفته به انتخاب کلیک

لارک، اپلیکیشنی مخصوص کاهش وزن و حفظ سلامت است که توانسته عنوان برترین را در اپ‌استور از آن خود کند. این اپلیکیشن که به دست متخصصان دانشگاه هاروارد و استنفورد ساخته شده، بدون شک انتخاب این هفته «کلیک» است، زیرا با تمام اپ‌های سلامت که تا به حال دیده‌اید، متفاوت است و سریع به آن وابسته می‌شوید.
کد خبر: ۷۹۸۸۳۷
اپلیکیشن‌های هفته به انتخاب کلیک

حفظ سلامت با مربی هوشمند

Lark

لارک، ابتدا اجازه دسترسی به اطلاعات سلامت گوشی‌تان را از شما می‌گیرد، سپس به‌صورت خودکار تمام داده‌ها را درون خود وارد می‌کند. این اپ حتی میزان خوابتان را هم زیر نظر می‌گیرد و نشان می‌دهد از شب تا صبح چقدر خوابیده‌اید. براساس این اطلاعات، اپلیکیشن نمودار‌های میله‌ای ترسیم می‌کند که به ترتیب تاریخ، فعالیت روزانه اعم از خواب و تحرک را نشان می‌دهد. جالب‌ترین بخش این اپ غیر از طراحی و رابط کاربری دلنشین‌ که باعث وابستگی کاربر به آن می‌شود، قابلیت چت هوشمند است. شما می‌توانید با این اپ مثل یک پزشک تغذیه چت کنید. برای مثال لارک از شما می‌پرسد صبحانه چه خورده‌اید و در جواب پیشنهاد می‌دهد چه فعالیتی برای سوزاندن آن انجام دهید. چت هوشمند لارک باعث می‌شود کاربر توصیه‌های اپ را جدی بگیرد و حس نکند دستورات ارائه شده صرفا ماشینی است. گفتنی است این اپ برای ساعت هوشمند اپل نیز منتشر شده است.

فیلمبرداری با 2 دوربین

Twicer

این اپلیکیشن قصد دارد تعریف جدیدی از فیلمبرداری با گوشی ارائه کند. با «توآیسر» می‌توان همزمان با 2 دوربین گوشی (دوربین عقبی و جلویی) فیلمبرداری کرد، ضمن این‌که در هر جایی از فیلم ضبط شده، کامنت گذاشت یا زیرنویس به آن اضافه کرد. این قابلیت برای فیلم‌هایی که از یک رویداد یا مراسم گرفته می‌شود، بسیار کاربردی است.

غیر از امکان فیلم گرفتن با اپ، می‌توان فیلم‌های روی گوشی را هم به توآیسر اضافه کرد و آنها را روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. این اپ یک شبکه اجتماعی هم دارد که کاربران روی آن ویدئوهایشان را به اشتراک می‌گذارند و ویدئوهای جالب انتخاب می‌شوند. توآیسر خیلی زود توانسته در میان برترین اپلیکیشن‌های اپ‌استور جا بگیرد و اکنون فقط روی سیستم عامل آی‌او‌اس و آیفون 4 به بعد قابل نصب است.

بازی 2 نفره

DUAL!

در حال بازی کردن با گوشی‌تان هستید که دوست‌تان از راه می‌رسد، ولی نمی‌توانید دل بکنید و سر بچرخانید. در چنین شرایطی پیشنهاد ما به شما، بازی 2 نفره «دوآل» است. برای انجام این بازی 2نفره یا باید از بلوتوث استفاده کنید یا به یک شبکه وای ـ فای محلی وصل باشید، فرقی هم نمی‌کند سیستم‌عامل گوشی‌هایتان اندروید است یاiOS . محیط بازی بسیار مینیمال و به دور از پیچیدگی طراحی شده و روش بازی به این صورت است که گلوله‌هایی در یک گوشی پرتاب می‌شود و با گوشی دیگر باید سعی کنید آن گلوله‌ها را بگیرید. با این کار امتیاز جمع می‌کنید و فرد دارای امتیاز بیشتر برنده مسابقه است. جالبی دوآل این است که 2 بازیکن باید تلفن‌هایشان را روبه‌روی هم بگیرند و با تکان دادن گوشی با یکدیگر بازی کنند. با مشاهده چنین بازی‌هایی می‌توان دل‌خوش کرد که فناوری همیشه منزوی‌کننده نیست و می‌تواند آدم‌ها را در دنیای واقعی نیز به هم نزدیک کند.

یک فتوشاپ عامه‌پسند

Repix

اگر اهل عکاسی با تلفن ‌همراه و به اشتراک‌گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی هستید، پیشنهاد این هفته‌مان برای ویرایش عکس‌هایتان اپلیکیشن «ریپیکس» است. رابط کاربری و عملکرد ریپیکس به قدری ساده و آسان است که می‌توان آن را یک فتوشاپ عامه‌پسند خطاب کرد و قطعا در انتخاب آن به‌عنوان یکی از پیشنهادهای اپ‌استور بی‌تاثیر نبوده است. با ورود به اپلیکیشن از منوی کرکره‌ای بالا می‌توانید عکستان را وارد برنامه کنید و از گزینه‌های زیر نمایشگر یکی را برای ویرایش عکس استفاده کنید. ریپیکس، 8 فیلتر آماده دارد. قابلیت تنظیم کنتراست، رنگ، روشنایی و گرمای عکس نیز مهیاست و می‌توانید عکس را با اندازه‌های از پیش تعیین شده کراپ کرده یا قاب‌های زیبا برای آن انتخاب کنید. جالب‌ترین بخش ریپیکس، قلم‌های آماده‌ است که با انتخاب هرکدام می‌توانید به‌آسانی و سرعت افکت‌هایی نظیر قطره‌های باران روی تصویرتان نقاشی کنید. پس از پایان هنرنمایی‌هایتان با فشار یک دکمه، عکستان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. بد نیست بدانید اپلیکیشن معروف فیلمبرداری Camu را نیز سازنده ریپیکس تولید کرده است.

یکشبه نوازنده شوید

Magic Piano

آرزو می‌کنید نواختن یک ساز را بلد بودید؟ خب دیر نشده می‌توانید با پیانو شروع کنید. پیانو زدن بلد نیستید؟ مشکلی نیست، زیرا «مجیک پیانو» برای شما ساخته شده است. با ورود به این اپلیکیشن به جای روبه‌رو شدن با شاسی‌های سیاه و سفید پیانو فقط یک خط نازک بنفش در وسط صفحه می‌بینید که دایره‌هایی چشمک زنان از بالای صفحه به پایین سرازیر می‌شوند. هر کدام از این دایره‌ها یک نت هستند که به محض رسیدن به خط میانی باید آنها را لمس کنید تا نواخته شود. مهارت شما در این بازی زدن دایره‌ها در زمان صحیح است؛ نه زودتر و نه دیرتر. با این کار نت در زمان مناسب خود زده می‌شود و موزیک بدرستی نواخته می‌شود. مجیک پیانو به‌صورت مرحله‌ای طراحی شده و در مراحل ابتدایی نخست موزیک‌های ساده برای اجرا انتخاب می‌شود. پس از طی کردن این مراحل می‌توانید امتیاز کسب کنید و در فروشگاه این اپلیکیشن، آهنگ‌های سخت‌تری را که خودتان دوست دارید، انتخاب کنید. غیر از پیشروی در مرحله‌های اپ، می‌توانید در دسته‌بندی سبک‌های مختلف مجیک پیانو گشتی بزنید و آهنگ‌های دیگری را هم انتخاب کنید. توصیه می‌کنیم فرصت رقابت با کاربران دیگر را نیز از دست ندهید.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
۰
۰
سلام وقت بخیر
تشكر بابت مطالب خوبتان
لطفا از ویندوزموبایل بیشتر بگید
از بازیها و برنامه های جدید
از برنامه هایی كه پولی هستن و ناگهان چند ساعتی رایگان میشن
از ترفندها و اموزش
ممنون
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها