ابزارهای ویژه‌ای برای شرایط مخاطره آمیز

تلفن همراهی که جان شما را نجات می‌دهد

دانشمندان موفق به ساخت دو ابزار دفاعی همراه شده‌اند که یکی از آن‌ها یک تلفن همراه با قابلیت ایجاد شوک الکتریکی و دیگری یک خودکار ساده با قابلیت استفاده به عنوان یک چاقوی بسیار نیرومند است.
کد خبر: ۷۹۶۷۰۹
تلفن همراهی که جان شما را نجات می‌دهد

جام جم کلیک: همه ما یا با تجربه تلخ دزدی روبر شده‌ایم و یا حداقل با شخصی روبرو شده‌ایم که ماجرای به سرقت رفتن تلفن همراه هوشمند و کیف پولش را برای ما تعریف کرده است؛ بخشی از این سرقت‌ها به صورت کیف قاپی و جیب‌بری است ولی برخی از موارد نیز شاهد زورگیری هستیم که می‌تواند برای فرد خطر جانی نیز داشته باشد. در این مواقع می‌توانید روی این دو گجت همراه حساب ویژه‌ای بازکنید زیرا این موارد برای نجات جان شما ساخته شده‌اند.

نخستین مورد، یک دستگاه کاملا شبیه به یک تلفن همراه است که به سه عدد باتری سایز بزرگ مجهز است. این وسیله می‌تواند در هنگام خطر برای نجات جان شما به یک دستگاه شوک دهنده بسیار نیرومند تبدیل شده و در یک چشم به هم زدن میزان بسیار بالای ولتاژ برق یعنی 1 میلیون ولت را بر روی فرد مهاجم خالی کند. به این ترتیب و با ارائه یک شوک الکتریکی، فرد مهاجم برای مدت زمانی که برای فرار شما کافی است، از حرکت خواهد افتاد.

دومین مورد نیز در نگاه اول مشابه یک خودکار عادی است ولی می‌توان با آن حتی 5 لایه مقوای روی هم گذاشته شده را با یک حرکت سوراخ کرد. این خودکار در مواقع ضروری مانند یک چاقو برای دفاع شخصی به کار می‌رود ولی در سایر موارد می‌تواند مانند یک خودکار عادی به شما کمک کند که متن مورد نظر خود را بر روی کاغذ بنویسید.

این دو مورد می‌توانند برای ما بسیار مفید باشند ولی به یاد داشته باشید که استفاده از این ابزارها باید آخرین گزینه ممکن باشد و در شرایط عادی باید همواره به فکر این باشیم که در مسیرهای امن حرکت کرده و از بروز خطر پیشگیری کنیم.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها