هنگام اضافه کردن ایمیل در نرم‌افزار اوت‌لوک، به‌طور مداوم پنجره درخواست ایمیل و رمز عبور نمایش داده می‌شود.
کد خبر: ۷۹۵۵۶۴
پرسش و پاسخ: هشدار امنیتی تنظیمات ایمیل روی اوت‌لوک

حسن عباس‌پور: من دو ایمیل با اکانت مایکروسافت دارم. یکی از ایمیل‌ها براحتی با اوت‌لوک 2013 کانفیگ شد، اما دیگری زمانی‌که تمام مراحل را طی می‌کنم یک پنجره باز می‌شود با عنوان

windows security

connecting to example@outlook.com

در تب اول نام ایمیل و در تب دوم پسورد می‌خواهد و در انتها پیغام remember my credentials را نشان می‌دهد. پسورد ایمیل را زدم، ولی جواب نداد. هر کاری کردم نشد. (ویندوز 8.1 نسخه‌ 64 بیتی)

پاسخ کلیک: این مشکل گاهی به دلیل استفاده از گزینه Remember my credentials پیش می‌آید. شما با استفاده از این گزینه رمز را ذخیره می‌کنید و پس از آن، رمز ایمیل خود را تغییر می‌دهید. این در حالی است که در ویندوز این اطلاعات تغییر نمی‌کند و ویندوز به‌دنبال رمز قبلی است، اما رمز قبلی نیز صحیح نیست. برای رفع مشکل می‌توانید نرم‌افزار اوت‌لوک را به آخرین به‌روزرسانی‌ ارتقا دهید. همچنین در صورتی‌که انجام این کار میسر نیست، می‌توانید به کنترل پانل بروید و روی Credential Manager کلیک کنید. (در ‌صورتی که نمایش گزینه‌های کنترل ‌پانل روی حالت Category است به بخش User Accounts رفته سپس این گزینه‌ را کلیک کنید)

در ادامه در پنجره‌ باز شده هر مجموعه‌ای را که در نام خود عبارت Outlook دارد، انتخاب و روی Remove from Vault کلیک کنید. این عملیات را برای تمام گزینه‌های دارای عبارت Outlook انجام دهید و در پایان، اکانت موردنظر خود را در نرم‌افزار اوت‌لوک اضافه کرده و از آن استفاده کنید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها