اخبار داغ دنیای بازی

معرفی قسمت جدید «کیش آدمکش»

سری بازی‌های Civilization ید طولایی در اقناع بازیکنان دارند. گیم‌پلی خوب در این سری از بازی‌ها دل‌های بسیاری را در سراسر جهان ربوده است.
کد خبر: ۷۹۵۰۲۶
Galactic Civilization 3 بزودی در بازار جهانی

مدت زیادی از بسط این سری بازی تاریخی به مرزهای کهکشان و پا گذاشتن به دنیای علمی ـ تخیلی نمی‌گذرد، اما سال‌ها پیش از فضایی شدن سری Civilization یا تمدن، عنوانی دیگر در سال 2003 با اسمی غلط‌انداز و مشابه، اما از تیمی کاملا مجزا با نام Galactic Civilization به بازار عرضه شد که استقبال منتقدان و مشتریان از این بازی نیز گرم بود.

حال قرار است قسمت سوم این سری که مدتی از دسترسی ابتدایی کاربران به آن می‌گذرد، در ماه جاری به بازار بیاید. ظاهر آن یک بازی خوش ساخت دیگر را وعده می‌دهد. بنا بر ادعای سازندگان،
Galactic Civilization 3 بزرگ‌ترین و پرتنوع‌ترین عنوان استراتژی سندباکس تا امروز خواهد بود و راه‌های بی‌نهایتی برای طراحی و به‌کارگیری فضاپیماها در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

بازیکنان انتخاب‌های زیادی پیش رو دارند؛ می‌توانند رویکردی تهاجمی اتخاذ کرده و به غارت رو بیاورند یا رفتاری صلح‌جویانه در پیش گرفته و تمدنی روشنگر بسازند که دیگران خواهان پیوستن به آن باشند. همچنین بازی از مودسازی پشتیبانی کرده و زمینه را برای تغذیه بازی با انواع فضاپیماها، نژادها و فناوری‌های جدید فراهم می‌کند.

روزمرگی جذاب می‌شود؟

بتازگی تبلیغی از بازی Garbage Day منتشر شده که توجه‌ها را به خود جلب کرده است. در ویدئوی منتشر شده شاهد تخریب و کشتار زیادی هستیم. قطعا چرخش محوری یک بازی روی چنین عواملی چندان جذاب نیست. پس از مراجعه به صفحه استیم بازی و مطالعه توضیحات آن متوجه می‌شوید با یک تجربه نو و احتمالا ممتاز طرف خواهید بود. در این بازی سیستم روزمرگی حاکم است. به این صورت که محیط بازی در پایان هر روز به حالت قبل خود بازگشته و تمام تعاملات و عملکردهای بازیکن در آن پاک می‌شود. باید منتظر تاریخ عرضه رسمی و خبرهای بیشتر بمانیم. اگر سازندگان به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانند با یکی از جالب‌ترین بازی‌های دهه اخیر روبه‌رو خواهیم شد.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها