مایکروسافت هفته گذشته با انتشار گزارش مربوط به فصل سوم سال مالی ۲۰۱۵ اعلام کرد مرکز تولید خدمات پردازش ابری آن با میانگین درآمد سالانه ۶.۳ میلیارد دلار فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۷۹۳۸۶۱
پیش‌بینی درآمد ۲۰ میلیارد دلاری خدمات ابری مایکروسافت

به گزارش جام جم کلیک: این هفته در نشست سالانه تحلیلگران مالی(FAM)، «ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت اعلام کرد که هدف شرکتش این است که در سال ۲۰۱۸ میلادی درآمد بخش خدمات پردازش ابری خود را به ۲۰ میلیارد دلار برساند.

محصولاتی که در بخش کسب و کار ابری مایکروسافت طبقه‌بندی می‌شوند پلتفورم Azure، مجموعه نرم‌افزاری Office 365 و خدمات CRM Online را در بر می‌گیرند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد گروه Enterprise Mobility Suite که البته با نام EMS هم شناخته می‌شود را طی چند ماه آینده هم به یکی از زیرمجموعه‌های مرکز خدمات پردازش ابری خود اضافه می‌کند.
مقامات مایکروسافت در نشست جدید توضیح دادند که این شرکت هم‌اکنون بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در مجموعه نرم‌افزاری Office 365 دارد.

«آمی هود» مدیر مالی مایکروسافت همچنین اظهار داشت در ماه ژوئن که سال مالی جاری به اتمام می‌رسد، غول نرم‌افزاری جهان رشد ۴۴ درصدی را در درآمدهای خدمات ابری خود نسبت به سال قبل تجربه می‌کند.

این پیش‌بینی‌ها در حالی انجام شده است که مدیران ارشد مایکروسافت پیش‌بینی کردند اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی سیستم عامل ویندوز ۱۰ روی بیش از یک میلیارد دستگاه در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: رایورز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها