شورای شهر تهران تصویب کرد:

نامگذاری خیابانی به نام حسین قندی

گرامیداشت مردی که نبودنش باورکردنی نیست + مجموعه عکس

جامعه رسانه ای کشور عصر امروز در مسجدالرضای تهران میزبان مراسم گرامیداشت مردی بود که به اعتقاد استادان روزنامه نگاری ایران، فقدانش باورکردنی نیست.
کد خبر: ۷۹۲۴۹۶
گرامیداشت مردی که نبودنش باورکردنی نیست + مجموعه عکس

بسیاری از استادان عرصه مطبوعات، سردبیران، مدیران مسئول و خبرنگاران، روزنامه نگاران و دانشجویان در حالی در این مراسم در میدان نیلوفر شرکت کردند که «علی ربیعی» وزیر رفاه، تعاون و امور اجتماعی، «حسین انتظامی» معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «محسن اسماعیلی» معاون ارتباطات نهاد ریاست جمهوری،«پیمان جبلی» معاون خبر سازمان صداوسیما، «محمد خدادی» مدیرعامل ایرنا، حجت الاسلام «سیدمحمود دعایی» مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، «محمدتقی روغنی ها» مدیرمسئول روزنامه ایران و بسیاری دیگر از مسئولان را در کنار خود حاضر می دیدند.

هادی خانیکی، مجیدرضائیان، محمد مهدی فرقانی، یونس شکرخواه، علی اکبر قاضی زاده، فریدون صدیقی و دیگر استادان برجسته رشته ارتباطات و روزنامه نگاری نیز در این مراسم، در جایگاه صاحب عزا، میزبان شرکت کنندگان بودند.

حسین قندی استاد برجسته علوم ارتباطات و یکی از روزنامه نگاران باسابقه و مطرح کشور چند روز پس از آنکه به کما رفت، روز پنج شنبه گذشته در سن 64 سالگی بدرود حیات گفت و پیکرش با شکوه بسیار روی شانه های شاگردانش تشییع گشت.

علی اکبر قاضی زاده استاد ارتباطات در مراسم امروز گفت: نبود حسین قندی برای ما هنوز باورکردنی نیست.

وی با بیان اینکه در مورد خصوصیات و صفات قندی بسیار گفته و نوشته شده است، آثار و اقدامات او را دارای دو ویژگی مهم دانست: نخست اینکه آثارش معاصر بود و مربوط به زمان خودش بود و دومین خصیصه اینکه مطالب او، زنده، پویا و باطراوت بود.
قاضی زاده در ادامه سخنانش، گزارش مرحوم قندی را از مرکز بهزیستی نگهداری کودکان معلول ذهنی با عنوان« در اینجا اشک هم ماتم می گیرد» قرائت کرد و با اشاره به مطالب عنوان شده در این گزارش گفت که با خواندن این گزارش در می یابیم دیگر نیازی به صحبت بیشتر برای معرفی این شخصیت ارزشمند نیست.

در همین حال ، بیش از ۷۰۰ خبرنگار و روزنامه نگار با امضای طوماری خطاب به شورای شهر تهران، خواستار نامگذاری خیابانی به نام حسین قندی استاد تیتر مطبوعات ایران شدند.

تصاویری از مراسم سومین روز درگذشت استاد قندی را در مسجدالرضا می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها