دانلود بهترین مجموعه امنیتی جهان در 3 سال متوالی + مجوز رایگان 6 ماهه

هدیه کلیک: لایسنس رایگان 180 روزه BitDefender Internet Security 2015

مجموعه نرم‌افزاری BitDefender Internet Security 2015 یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم‌افزارها برای تامین امنیت در برابر انواع ویروس، بدافزار، کرم، تروجان و ... در سیستم‌عامل ویندوز به‌شمار می‌رود. شما می‌توانید برای مدت محدودی کد فعال‌سازی 6 ماهه این نرم‌افزار را به‌صورت کاملا رایگان از سایت سازنده، دریافت کنید.
کد خبر: ۷۹۲۱۳۰
هدیه کلیک: لایسنس رایگان 180 روزه BitDefender Internet Security 2015

جام جم کلیک: مجموعه‌نرم‌افزارهای امنیتی BitDefender برای بسیاری از کاربران آشنا هستند. آنتی‌ویروس، اینترنت سکیوریتی و توتال سکیوریتی جزو ابزارهای بسیار معروف امنیتی به‌شمار می‌روند که این روزها نسخه‌های اورجینال آن وسط بسیاری از شرکت‌ها نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

امروز در مطلبی ویژه قصد داریم شما را با روش دریافت لایسنس کاملا اورجینال و قانونی مجموعه BitDefender Internet Security 2015 آشنا کنیم. اما پیش از آن بد نیست کمی از امکانات این آنتی‌ویروس و دیواره آتش قدرتمند بدانید:

  • محافظت همه‌جانبه از اطلاعات شما در برابر انواع ویروس‌ها، بدافزارها و نرم‌افزارهای مخرب
  • حفاظت از امنیت شما در وب‌گردی
  • حفاظت از کودکان شما با ابزارهای کنترلی والدین
  • مدیریت شبکه خانگی
  • ضد هرزنامه
  • دیوار آتش دوطرفه
  • فعال‌سازی خودکار حالت بازی، لپ‌تاپ و بدون هشدار جهت صرفه‌جویی در مصرف باتری و عدم اعلام هشدار هنگامی که مشغول بازی کردن هستید

در حال حاضر مجموعه امنیتی BitDefender Internet Security 2015 که جدیدترین نسخه از آنتی ویروس مجهز به دیواره آتش این ابزار است به همراه لایسنس 180 روزه (6 ماه) با قیمت‌هایی از 25 هزار تومان تا 70 هزار تومان به‌فروش می‌رسد و شما می‌توانید همین حالا به‌صورت کاملا قانونی و رایگان با لینک ویژه‌ای که کمپانی Bitdefender در اختیار کاربران قرار داده است نسخه‌ای از بیت‌دیفندر اینترنت سکیوریتی 2015 را به‌طور کاملا رایگان در اختیار گرفته و برای 6 ماه از آن استفاده کنید. همچنین در صورتی‌که در حال حاضر از این ابزار امنیتی استفاده می‌کنید و مجوز استفاده از نرم‌افزار شما در حال انقضا است یا به اتمام رسیده نیز می‌توانید با دریافت کد فعال‌سازی رایگان تا 6 ماه دیگر استفاده از نرم‌افزار را تمدید کنید.

روش دریافت کد فعال‌سازی رایگان 6 ماهه

1- جهت دریافت کد فعال‌سازی رایگان 6 ماهه مجموعه نرم‌افزاری BitDefender Internet Security 2015 می‌باید ابتدا به این لینک مراجعه کنید.

2- در ادامه همچون گزینه‌های به‌نمایش درآمده در تصویر زیر، آدرس ایمیل خود را در کادر مربوطه وارد کرده و پس از وارد کردن کد امنیتی به‌نمایش درآمده، روی گزینه‌ی Get Free License کلیک کنید.

3- پس از چند دقیقه ایمیل حاوی کد فعال‌سازی نرم‌افزار به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود و می‌توانید با مراجعه به آن کد 7 رقمی موردنیاز جهت فعال‌سازی برنامه را مشاهده کنید. (توجه داشته باشید ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه‌ی اسپم یا بالک سرویس ایمیل شما ارسال شود. پس در صورت عدم دریافت ایمیل، این پوشه‌ها را نیز بررسی کنید)

نکته: راهنمای نصب و فعال‌سازی برنامه همراه با ایمیل برای شما ارسال می‌گردد. همچنین لینک دانلود بسته نصبی آنلاین این نرم‌افزار نیز در ایمیل ارسالی قابل مشاهده است اما در صورت نیاز می‌توانید جهت دانلود بسته نصبی آفلاین نرم‌افزار از لینک‌های زیر نیز کمک بگیرید:

دانلود BitDefender Internet Security 2015 نسخه‌ی 32 بیت

دانلود BitDefender Internet Security 2015 نسخه‌ی 64 بیت

توجه: مشخص نیست تا چه زمانی لینک دریافت سریال فعال‌سازی 180 روزه فعال باشد. پس عجله کنید و همین حالا برای دریافت کد فعال‌سازی اقدام کنید.

نکته مهم: کد فعال‌سازی پس از ارسال به ایمیل شما تا 5 روز فعال است و شما می‌توانید از آن استفاده کنید. پس از گذشت 5 روز کد باطل شده و قادر به استفاده از آن نخواهید بود.

امیر عصاری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
۰
۰
حدود 4 ماه پیش از همین سایتی كه شما الان معرفی كردین لایسنس رایگان گرفتم و تا 6 ماه آنتی ویروسم فعال شد، الان فقط 68 روز باقی مونده. آیا پس از تمام شدن این 68 روز باز هم میتونم كد فعال سازی بگیرم؟
مهردا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
۰
۰
من وارد لینك شدم اما نمیشود كد امنیتی را پر كرد چرا؟؟
حمزه
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
آقا برای منم اینطوری شد
ولی اون قسمت كه ایمیلت رو وارد كردی توش كلیك كن بعد دكمه Tab كیبوردتو بزن تا نشانگر موس بره رو كادر كد امنیتی اون موقع میتونی كدتو وارد كنی. به همین سادگی :))
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
۰
۰
سلام. لطفا لایسنس بیددیفندر برای من ارسال كنید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها