مسـیر سـبز را در یک چشم به‌هم زدن طی کنید

بهترین شتاب‌دهنده‌های رایگان دانلود در موبایل

فرقی نمی‌کند اندرویدی هستید یا آی.‌او.‌اسی، برای هریک از شما راهی هست تا از سیستم دانلود کننده مرورگر روی دستگاه‌هایتان خلاص شوید. دانلود منیجرها برای همین منظور ایجاد شده‌اند.
کد خبر: ۷۷۸۳۶۳
بهترین شتاب‌دهنده‌های رایگان دانلود در موبایل

چنین اپلیکیشن‌هایی با چند تکه کردن فایل به بخش‌های مختلف و دانلود همزمان آنها، این فرآیند را با سرعت بیشتری طی می‌کنند. علاوه بر آن، این سیستم‌ها قابلیت زنده کردن فرآیندهای ناقص را نیز دارند، بنابراین دیگر لازم نیست وقتی با دانلود نیمه‌کاره‌ای مواجه هستید، دوباره از اول آن‌را دانلود کنید، بلکه این سیستم‌ها به‌نحوی طراحی شده‌اند که خودشان، فرآیند را از جایی که دچار مشکل شده کلید می‌زنند.

از طرف دیگر، مرورگرهایی که در دستگاه‌های مختلف نصب شده یا به‌صورت پیش‌فرض روی آنها قرار دارند، گرچه هرکدام دانلود منیجرهای مخصوص خودشان را نیز دارند، اما به هیچ‌وجه قادر به سرعت بخشیدن به فرآیند دانلود نیستند و برای این منظور باید از اپلیکیشن‌های مخصوص کمک بگیرید. دانلود منیجرهای زیادی در آی‌تیونز یا گوگل‌پلی برای کاربران در نظر گرفته شده، اما از میان آنها فقط چند گزینه‌ مجانی است که ارزش دانلود و نصب کردن روی دستگاه‌هایتان را دارند.

 

با یک دست چند هندوانه بردارید

نام نرم‌افزار: Advanced Download Manager

سیستم عامل: اندروید

حجم: 1.8 مگابایت

امتیاز: 5 ستاره

این نرم‌افزار یکی از قوی‌ترین‌هایی است که برای پلتفرم اندروید راه‌اندازی شده است. این اپلیکیشن امکان دانلود سه بخش مختلف را برای شما فراهم می‌کند؛ به شکلی که هرکدام از آنها نیز سرعت دانلود مخصوص به خودشان را در سیستم برای شما نمایش می‌دهند. کافی است برای دانلود کردن هریک از آنها روی گزینه‌ بیشترین سرعت دانلود یا همان maximum download speed کلیک کنید و کار را به دست ‌کاردان بسپارید. برخی مواقع، این دانلود منیجر شما نیست که به یکباره از کار باز می‌ایستد، بلکه سیستم اینترنت شما ممکن است در میانه‌ راه با اختلال مواجه شده و دانلود نیمه‌کاره بماند. ADM در چنین شرایطی، هر زمان که اینترنت دوباره وصل شود، خود‌به‌خود دانلود را از همان‌جایی که نیمه‌کاره رها شده، از سر می‌گیرد.

این اپلیکیشن، مرورگری مخصوص نیز دارد که به‌صورت پیش‌فرض همراه با آن روی دستگاه شما نصب خواهد شد. نکته‌ مثبت این مرورگر این است که اگر لینک دانلودی که روی آن اشاره کرده‌اید، لینک مستقیم نباشد، خود اپلیکیشن مرورگرش را باز می‌کند تا لینک اصلی را برای شما پیدا کرده و آن‌را در اختیارتان قرار بدهد. مرورگرهایی که ADM آنها را پشتیبانی می‌کند شامل مرورگر استاک (Stock)، کروم (Chrome)، دلفین (Dolphin) و بُوت (Boat) است.

یکی دیگر از نکات جالبی که این مرورگر را بین اندرویدی‌ها با استقبال شگفت‌انگیزی مواجه کرده این است که تمام فایل‌های ذخیره شده، بر حسب نوعشان در فولدرهای مخصوصی ذخیره خواهند شد. حتی می‌توانید لینک‌های دانلودی که قصد دانلودشان را دارید، مشخص کرده و آنها را به ADM اضافه کنید تا هر زمان که تمایل داشتید، آنها را برایتان دانلود کند. فایل‌های دانلود شما روی SD کارتتان ذخیره خواهد شد و در انتهای فرآیند موفقیت‌آمیز دانلود، شما با پیغام و ویبره روی دستگاهتان، از آن مطلع می‌شوید.

لینک دانلود گوگل پلی

لینک دانلود کافه بازار


از شیر مرغ تا جان آدمیزاد

نام نرم‌افزار: Loader Droid Download Manager

سیستم عامل: اندروید

حجم: 2.7 مگابایت

امتیاز: 4.5 ستاره

این اپلیکیشن را می‌توان همراهی برای ADM دانست که در بازار رقابت توانسته فاصله‌ بسیار کمی را با آن حفظ کند. اما آنچه Loader Droid را متمایز می‌کند، این است که این اپلیکیشن هر نوع دانلودی را پشتیبانی می‌کند؛ از دانلود اپ‌های دیگر بگیر تا تصویر، ویدئو، موزیک و خلاصه هرچه قابل دانلود کردن باشد.

این نرم‌افزار درست شبیه ADM دانلودها را به سه بخش مختلف تقسیم می‌کند تا سرعت کلی فرآیند را افزایش دهد و در اینجا هم امکان بازیابی دانلودهای مختل شده را خواهید داشت، اما آنچه هنگام قطع و وصلی اینترنت رخ می‌دهد، این است که نرم‌افزار به‌صورت خودکار دانلود را متوقف کرده و پس از وصل شدن به اینترنت، آن را از میانه‌ راه کلید می‌زند.

لینک دانلود گوگل پلی


دانلود منیجری برای تمام فصول

نام نرم‌افزار: iDownloads Plus Free

سیستم عامل: iOS

حجم: 9.5 مگابایت

امتیاز: 4.5 ستاره

و اما نوبت به آی.‌او.‌اسی‌ها رسیده است. باید همین ابتدا بگویم دانلود منیجرهایی که برای این سیستم‌عامل طراحی شده‌اند، اگر بنا باشد تمام گزینه‌های کنترل کیفیت‌شان تیک بخورد، دیگر مجانی نخواهند بود، بنابراین در بین اپلیکیشن‌های مجانی دانلود منیجر این سیستم‌عامل، در مقایسه با نسخه‌های پولی آنها، مورد دندان‌گیری پیدا نخواهیم کرد، اما همین موارد با وجود کاستی‌های اندکشان به مجانی بودن می‌ارزند و امتحانشان ضرری ندارد.

iDownloads Plus Free از آن نرم‌افزارهایی است که حتی خواهرزاده‌ پنج ساله یا مادربزرگ هشتاد ساله‌تان هم می‌تواند با آن هرآنچه را می‌‌خواهد دانلود کند. این اپلیکیشن قادر به دانلود فایل‌های ناشناخته بوده و مانند هر نرم‌افزار دانلود منیجر دیگری، فرآیندهای مختل شده‌ دانلود را در زمان برقراری ارتباط با شبکه از سر می‌گیرد. این نسخه از iDownloads شامل سیستم پخش صوتی و تصویری در انواع فرمت‌ها نیز هست. اما اگر بیش از هر چیزی، دنبال اپلیکیشنی برای دانلود راحت و بی‌دردسر موزیک هستید، پیشنهاد می‌کنیم بی‌بروبرگرد سراغ همین یکی بروید. سرراست بودن کار با آن و همین‌طور سرعت فوق‌العاده و بی‌نظیری که بخصوص در دانلود فایل‌های موزیک دارد، آن را به گزینه‌ مناسبی برای شما تبدیل خواهد کرد. علاوه بر اینها، در این نسخه، ویژگی‌های جدیدی نیز به نسخه‌ قبلی اضافه شده و شما را غافلگیر خواهد کرد.

لینک دانلود آی‌تیونز


رسانه‌ شخصی

نام نرم‌افزار: MyMedia

سیستم عامل: iOS

حجم: 17.8 مگابایت

امتیاز: 4 ستاره

این اپلیکیشن به شما امکان دانلود آزادانه‌ ویدئوها، موزیک‌ها، تصاویر و همچنین فایل‌های مختلف دیگری را روی دستگاهتان می‌دهد. درست مثل یک مرورگر واقعی برایتان عمل خواهد کرد و بدون هیچ محدودیتی، با توجه به مجانی بودنش در اختیار شما خواهد بود. مثل دیگر دانلود منیجرها، این یکی هم مرورگری همراه خود دارد که کار جستجو را برای شما آسان‌تر از پیش می‌کند. برای دانلود کردن فایل‌ها، فقط کافی است انگشت‌تان‌ را روی لینک مورد نظر نگه‌دارید تا دانلود خود‌به‌خود شروع شود. یکی دیگر از نکات جالب این اپلیکیشن، قابلیت دانلود همزمان چند فایل با یکدیگر است. آن‌طور که به نظر می‌آید، شما محدودیتی برای تعداد فایل‌ها ندارید و می‌توانید بدون نگرانی از این‌که تعدد فایل‌ها، موجب کند کردن یا قطع این فرآیند شود، کارتان را انجام دهید. بی‌شک اگر فایلی در حین دانلود، دچار توقف ناگهانی یا اختلال شود، MyMedia آن‌را زنده کرده و فرآیند را از سر خواهد گرفت. علاوه بر تمامی این موارد، به شما امکان استفاده از مرورگر را در حالت خصوصی شده داده و قابل قفل کردن است. برای یک اپلیکیشن مجانی که خوب به نظر می‌رسد؛ امتحانش کنید.

لینک دانلود آی‌تیونز

نسیم اسلام‌پور / کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها