از این به بعد می‌توانید اپلیکیشن Paper را به رایگان دانلود کرده و به تمامی امکانات آن نیز بدون صرف هیچ هزینه‌ای دست پیدا کنید. حتی این موضوع شامل قابلیت Mixer نیز است که پیش از این برای استفاده از آن نیاز به خرید قلم ۶۰ دلاری اختصاصی این اپلیکیشن و شرکت بود.
کد خبر: ۷۶۸۴۲۶
اپلیکیشن Paper کاملا رایگان شد

به گزارش جام جم کلیک: اپلیکیشن Paper by FiftyThree برای آیپد یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌هایی است که در اپ استور می‌توانید پیدا کنید. اگر چه از بدو عرضه‌ی این اپلیکیشن دانلود آن بدون هیچ هزینه‌ای ممکن بود، اما دسترسی به هر یک از ابزارهای اضافی آن نظیر Color، Sketch یا Outline تنها پس از انجام خریدهای اضافی و مستقل درون‌اپی انجام می‌شد.

شرکت FiftyThree تصمیم گرفته است که از امروز این رویه را تغییر دهد. یعنی از این به بعد می‌توانید اپلیکیشن Paper را به رایگان دانلود کرده و به تمامی امکانات آن نیز بدون صرف هیچ هزینه‌ای دست پیدا کنید. حتی این موضوع شامل قابلیت Mixer نیز است که پیش از این برای استفاده از آن نیاز به خرید قلم ۶۰ دلاری اختصاصی این اپلیکیشن و شرکت بود.

اولین سوالی که ایجاد می‌شود این است که FiftyThree از این به بعد از کجا کسب درآمد خواهد کرد؟ اینطور که پیداست تصمیم فعلی شرکت تمرکز بر روی قلم استایلوسی است که ماه میلادی گذشته در بخش لوازم جانبی فروشگاه اپل نیز قرار گرفت. قلم این شرکت ملقب به Pencil نیز یکی از محبوب‌ترین قلم‌های شخص ثالث جهت کار با آیپد است. Pencil که از طریق بلوتوث به آیپد متصل می‌شود در حال حاضر در دو مدل ۴۹.۹۵ دلاری و ۵۹.۹۵ دلاری قابل خریداری است.

اینطور که از صحبت‌های مدیر عامل FiftyThree در گفت و گو با VentureBeat مشخص شده است، به عقیده‌ی ایشان رایگان‌کردن کامل این اپلیکیشن پای نرم‌افزار و سخت‌افزار این شرکت را به مدارس کشورهای مختلف در سرتاسر جهان خواهد کشید. برای دریافت اپلیکیشن Paper از اپ استور می‌توانید از این لینک کمک بگیرید.

منبع: اپل اپس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها