مضرات پفک برای کودکان

۷ بار مسواک برای ۱ بار خوردن پفک!

جام جم سرا- به گفته یک پزشک و محقق طب اسلامی، طبق پژوهشی جدید مشخص شده که چسبندگی پفک به دندان‌ها با هفت مرتبه مسواک زدن نیز تمیز نمی‌شود.
کد خبر: ۷۹۱۴۶۲
۷ بار مسواک برای ۱ بار خوردن پفک!

مریم نواب­‌زاده گفت: براساس تحقیقی در کشور انگلستان، پفک علاوه بر آن‌که موجب عقیمی و ناباروری در کودکان می‌شود، حاوی تارترازین «ماده قرمز و نارنجی رنگ» است که اختلالات رفتاری، اضطراب و پرخاشگری در اطفال را نیز به همراه می‌آورد.
وی درباره سس مایونز نیز گفت: سس مایونز حاوی مواد نگهدارنده «کربنات پتاسیم و بنزوات سدیم» بوده که سرطان‌زا هستند. سس مایونز از همه غذا‌ها برای صدمه به پوست مضر‌تر و باعث جوش صورت است و در کنفرانس‌های علمی به عنوان سم کبد معرفی می‌شود.
این پزشک و محقق طب اسلامی درباره چای سیاه هم گفت: چای سیاه موجب کم خونی آریتمی قلبی، اختلالات گوارشی، چروکیدگی پوست و ریزش مو می‌شود.
نواب‌زاده افزود: شکر سفید برای کبد مضر و موجب بر هم خوردن متابولیسم سلول‌های کبدی می‌شود. مواد رنگ‌بر قند و شکر نیز مضر است. (ایسنا)


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها