معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات گفت: در عملیات روز چهارشنبه سربازان گمنام امام (عج)، هشام عزیزی معروف به ابوحفص البلوشی، فرمانده سیاسی نظامی گروهک تروریستی انصار الفرقان و دو نفر از همراهانش به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۷۹۱۳۶۳

به گزارش ایرنا، معاونت امنیت داخلی وزارت اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در ادامه اقدامات موفقیت‌آمیز سربازان گمنام امام زمان(عج) در سال گذشته و اوایل سال جاری علیه گروهک‌های تروریستی، روز چهارشنبه یک عملیات موفقیت‌آمیز در جنوب شرق کشور در منطقه سیستان و بلوچستان انجام شد. وی ادامه داد: گروه انصار الفرقان با حمایت مالی و تسلیحاتی و هدایت ترویست‌های غربی ـ عربی منطقه اواسط سال گذشته برای ایجاد ناامنی، ترور و انفجار در جنوب شرق تشکیل شد.

معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات افزود: با تسلط اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) و رصد اطلاعاتی فعالیت این گروه در خارج و داخل کشور، موفق شدند اواخر اسفند سال 93 یکی از عناصر این گروهک را به هلاکت برسانند.

این مقام وزارت اطلاعات تصریح کرد: تعدادی از عناصر این گروهک به خارج از کشور و استان‌های جنوبی متواری شدند که با پیگیری‌های اطلاعاتی، تعدادی از اینها دستگیر و ادامه فعالیت‌های اطلاعاتی شروع شد که این امر به هلاکت رسیدن هشام عزیزی منجر شد. وی ادامه داد: ترور، حمله به پایگاه‌ها و ترور طرفداران نظام جمهوری اسلامی و مراکز اقتصادی بیشترین هدف گروهک تروریستی انصار الفرقان بوده است.

معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات در ادامه و در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر این که «در اخبار آمده است که فردی از گروهک تروریستی جیش العدل در عملیاتی کشته شده است، آیا تائید می‌کنید یا خیر؟» این خبر را تائید کرد و گفت: سعید ترکمان‌زهی معروف به ملا معاذ، سخنگوی گروه تروریستی جیش‌العدل در هجدهم فروردین سال جاری در ساعت 9 تا 10 شب در حوالی منزلش در کراچی پاکستان به هلاکت رسیده است.

وی در این خصوص افزود: سعید ترکمان‌زهی صبح همان روز (هجدهم فروردین 94) به عنوان سخنگوی جیش‌العدل خبر به شهادت رسیدن هشت نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران را به‌دست این گروه که در هفدهم فروردین 94 انجام شده بود را اعلام کرد و مسئولیت آن را برعهده گرفت و شب همان روز در کراچی پاکستان به هلاکت رسیده است. وی خاطرنشان کرد: سعید ترکمان‌زهی در چند عملیات علیه مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در منطقه شرکت داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها