مرکز نظرسنجی پایگاه خبری بلومبرگ بتازگی نظرسنجی‌ای بین شهروندان آمریکایی طرفدار دو حزب دموکرات و جمهوریخواه در مورد برنامه هسته‌ای ایران و توافق لوزان انجام داده است. در این نظرسنجی از افراد پرسیده شده است که آیا نسبت به تفاهم‌نامه هسته‌ای سران کشورهای 1+5 با ایران، خوشبین هستند یا بدبین؟
کد خبر: ۷۹۱۳۱۵

نتایج نشان می‌دهد طرفداران دموکرات‌ها با نسبت 3‌به یک گفته‌اند نسبت به این موضوع احساس خوشبینی می‌کنند. در مقابل جمهوریخواهان با نسبت 2 به یک گفته‌اند نسبت به پایان موفق این توافق بدبین هستند. نکته دیگر این‌که اکثریت آمریکایی‌ها در دو حزب به این موضوع اشاره کرده‌اند هر قراردادی که اوباما با ایران بکند باید به تائید نهایی کنگره برسد.

آیت‌الله یزدی رئیس کمیسیون تحقیق خبرگان شد

آیت‌الله محمد یزدی، به عنوان رئیس کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

خاطرنشان می‌شود پیش از این مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی(ره) ریاست کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان رهبری را بر عهده داشت. کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان رهبری، 11 عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل دارد.

ایران هیچ محدودیتی برای اتباع جمهوری آذربایجان ایجاد نکرده است

به‌دنبال انتشار اخباری مبنی بر ایجاد محدودیت برای اتباع جمهوری آذربایجان در گذرگاه‌های مرزی، سیدمحمدحسین آیت‌اللهی، مسئول رسانه‌ای سفارت ایران در باکو با تکذیب این خبر گفت: ایران هیچ محدودیتی برای اتباع جمهوری آذربایجان ایجاد نکرده است.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر تمایل جمهوری اسلامی ایران برای تقویت ارتباطات مردمی بین مردم ایران و جمهوری آذربایجان افزود: اتباع جمهوری آذربایجان با استفاده از قانون لغو روادید می‌توانند هر زمان که بخواهند به ایران سفر کنند. برخی رسانه‌ها در روزهای گذشته خبری منتشر کرده بودند مبنی بر این‌که ایران قوانین جدیدی در رابطه با گذرگاه‌های مرزی وضع کرده که براساس آن، شهروندان جمهوری آذربایجان نمی‌توانند بیش از دوبار در یک ماه به ایران سفر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها