صاحب یکی از نرم‌افزارهای موجود در بازار اپل برای فروش نرم‌افزار خود دروغ بسیار بزرگی را سرهم کرده بود

سرطان دروغین برای فروش بیشتر نرم‌افزار

یک نرم‌افزار بازار نرم‌افزاری اپل به واسطه سرطان صاحب آن محبوب شده بود ولی با خبر شوکه کننده دروغ بودن این سرطان، موجی از انتقادات در این زمینه به وجود آمده و اعتماد عمومی به ادعاهای سازندگان نرم‌افزارها کاهش یافته است.
کد خبر: ۷۹۱۰۴۵
سرطان دروغین برای فروش بیشتر نرم‌افزار

جام جم کلیک: یکی از نرم‌افزارهایی که در طول دو سال اخیر با محبوبیت چشمگیری در بازار نرم‌افزاری اپل روبرو شده است، نرم‌افزار The Whole Pantry است. این نرم‌افزار به ارائه دستورالعمل‌های آشپزی با مواد اولیه سالم می‌پردازد ولی دلیل اصلی محبوبیت این نرم‌افزار چیز دیگری بوده است، صاحب این نرم‌افزار که یک بانوی جوان است و بل گیبسون نام دارد، این نرم‌افزار را تولید کرد ولی در طول مدت زمان خاصی نتیجه چندان ویژه‌ای از آن نگرفت تا اینکه در شبکه‌های اجتماعی از ابتلای خود به سرطان مغز و استفاده از راهکارهای درمانی خاص از طریق دستورهای غذایی مورد استفاده در این نرم‌افزار سخن گفت.

این امر موجب شد تا میلیون‌ها نفر به استفاده از این برنامه حجوم ببرند و به تدریج The Whole Pantry به یک برنامه محبوب تبدیل شده و درآمدی میلیونی برای این زن جوان درپی داشت ولی ماجرا به همین‌جا ختم نشد زیرا چند روز پیش این خانم دست به یک اعتراف عجیب زد و اعلام کرد که ماجرای سرطان او کاملا ساختگی بوده است.

این امر با عصبانیت بسیاری از افرادی که این نرم‌افزار را خریداری کرده بودند همراه بود و حتی بسیاری از افرادی که در شبکه‌های اجتماعی از صفحه خانم گیبسون حمایت می‌کردند نیز به صفحه او هجوم برده و او را مورد آماج انتقاد قرار دادند. گروه دیگری نیز این موضوع را مطرح کردند که تنها بحث درآمد مطرح نبوده است و این زن با بیماری روانی روبرو است که باید برای درمان آن اقدام کرد. شایان ذکر است که اپل درباره این نرم‌افزار هیچ عکس‌العمل خاصی را نشان نداده است.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها