با بستن این مچ‌بند می‌توانید سلامت خود را کنترل کنید

اندازه‌گیری سلامت روی مچ

بدون ابزارهای جانبی، علائم حیاتی را ردیابی کنید

خدمت جدید مایکروسافت برای دوستداران سلامتی

شرکت مایکروسافت در یک بسته نرم‌افزاری ویژه این امکان را برای کاربران تلفن‌های همراه هوشمند فراهم خواهد کرد که بدون داشتن مچ‌بندهای کنترل کننده سلامت، مواردی مانند میزان کالری سوزانده شده و ضربان قلب و غیره را اندازه‌گیری کنند.
کد خبر: ۷۹۱۰۴۱
خدمت جدید مایکروسافت برای دوستداران سلامتی

جام جم کلیک: مایکروسافت کاملا به فکر کسب درآمد است و در این راه به تمامی بازارهای ممکن متوصل می‌شود و به همین دلیل نیز بازارهای بزرگی مانند بازارهای نرم‌افزاری مربوط به سیستم‌های عامل شرکت‌های رقیب مانند گوگل و اپل را نیز به عنوان بازار هدف برای محصولات نرم‌افزاری خود در نظر می‌گیرد.

این شرکت در آخرین نوآوری خود موفق شده است تا سیستم‌های نرم‌افزاری جدیدی را تولید کند که رسما می‌تواند نیاز کاربران به هرگونه ابزار جانبی برای کنترل شرایط سلامت جسمانیشان را از بین ببرد. این نرم‌افزار می‌تواند بدون استفاده از مچ‌بندهای یاد شده، مواردی مانند ضربان قلب، میزان مسافت طی شده، میزان کالری سوزانده شده و غیره را برای شما اندازه گیری کند که البته این امر به وجود حسگرهای اولیه در تلفن‌های همراه هوشمند نیز بستگی خواهد داشت.

این اطلاعات توسط سیستم پردازش ابری مایکروسافت تحلیل شده و در پایگاه داده‌های اختصاصی مربوط به کاربر مورد نظر ذخیره خواهد شد. از جمله نکات جالب درباره این نرم‌افزار ویژه که نرم‌افزار سلامت مایکروسافت یا Health platform نام دارد این است که می‌توان از آن بر روی سیستم‌های عامل اندروید، iOS و ویندوزفون بهره برد و به این ترتیب بیش از 98 درصد از کل تلفن‌های همراه هوشمند قابلیت نصب این برنامه را خواهند داشت.

این امکانات در قالب یک بسته به‌روزرسانی ویژه در این برنامه فعال خواهد شد و به‌زودی امکانات بیشتری نیز با بسته‌های بعدی به Health platform مایکروسافت افزوده خواهند شد. موارد فعلی در حد شروعی برای یک پروژه بزرگ هستند که می‌تواند هزینه خرید مچ‌بندهای کنترل سلامتی را از دوش مشتریان بردارد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها