معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کرد

توسعه سرعت اینترنت با پروژه «تدبیر»

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای پروژه تدبیر در ‌کشور خبر داد و گفت: وزارت ارتباطات برای توسعه سرعت اینترنت برنامه‌های خوبی در دستور کار دارد.
کد خبر: ۷۹۱۰۳۹
توسعه سرعت اینترنت با پروژه «تدبیر»

به گزارش جام جم کلیک: محمود خسروی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات مخابراتی شهرستان اسدآباد، نقش ارتباطات در دنیای امروزی را مهم و ضروری دانست و اظهار کرد: امروزه وجود این ارتباطات در توسعه زندگی بشری در عرصه‌های مختلف مهم به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه امروزه نقش دولت‌ها در توسعه زیرساخت‌های مخابراتی مهم است، گفت: بخش خصوصی در ایجاد این زیرساخت‌ها در سطح کشور به دلیل هزینه‌بر بودن وارد نمی‌شود و باید بخش دولتی در این زمینه اقدام کند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی نیاز به سرمایه‌گذاری‌های کلان دارد، گفت: معمولاً بازگشت سرمایه بخش مهمی مانند فیبر نوری 10 ساله است و این یک سرمایه سنگینی است که باید در دولت‌ها اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه ارتباطات بخش مهمی در مسائل امنیتی دارد، گفت: در دولت تدبیر و امید و با هماهنگی و همکاری مجلس برنامه‌های وسیعی در این بخش داریم.

خسروی از اجرای پروژه تدبیر در این کشور خبر داد و افزود: ما برای توسعه سرعت اینترنت نیز برنامه‌های خوبی را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه همه روستاها و شهرهای اسدآباد و آجین از نعمت تلفن خانگی بهره‌مند هستند، افزود: این یک افتخار بزرگ برای دولت و نظام جمهوری اسلامی است که در دورترین نقطه از روستاها نیز این امکانات ایجاد شده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تقویت پوشش موبایل در سطح کشور در آینده‌ای نزدیک، خاطرنشان کرد: از 101 روستای شهرستان اسدآباد تعداد 25 روستا پوشش موبایل ندارند که با پیگیری نماینده مردم در مجلس در سال گذشته تعدادی از این روستاها از این نعمت بهره‌مند شدند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها