پیش‌تولید برنامه شبانه شبکه یک شروع شده و قرار است پخش آن از چهاردهم اردیبهشت آغاز شود. اجرای این برنامه را سیدعلی ضیاء برعهده خواهد داشت.
کد خبر: ۷۹۰۴۴۵

محمدرضا ماندگاران، تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی درباره روند تولید آن به جام‌جم گفت: قالب برنامه زنده خواهد بود و روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه به مخاطبان ارائه خواهد شد.

ماندگاران علت پراکندگی پخش برنامه را تداخل با دیگر برنامه‌های شبکه یک ذکر کرد و توضیح داد: هنوز نامی برای برنامه انتخاب نکرده‌ایم، اما بزودی از میان اسامی پیشنهادی یک اسم را انتخاب خواهیم کرد.

به گفته وی، این برنامه شبانه با نگاهی تازه به بحث خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی خواهد پرداخت.

ماندگاران افزود: در هر برنامه میزبان خانواده‌های مختلفی از تهران و شهرستان‌ها خواهیم بود و حتی اقوام متنوع ایرانی را به برنامه دعوت می‌کنیم.

این تهیه‌کننده از حضور کارشناسانی ثابت در برنامه خبر داد و یادآور شد: این برنامه فضای نسبتا شادی دارد و به بحث سبک زندگی می‌پردازد. ما همچنین اتاق فکری برای شناسایی مهمان‌ها ایجاد کرده‌ایم و مهمانانی از همه اقشار جامعه خواهیم داشت. وی تفاوت نگرش و نگاه تازه به مسائل خانواده و زندگی را از جمله وجه‌تمایز این برنامه نسبت به دیگر برنامه‌های خانواده‌محور تلویزیون ذکر کرد و گفت: تلاش می‌کنیم از زاویه‌ای جدید به زندگی نگاه کنیم.

ماندگاران در پایان، پخش برنامه را ساعت 23 و پس از پخش سریال نمایشی شبکه یک اعلام و اظهار کرد: ممکن است در ماه رمضان پخش برنامه متوقف شود و هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها