یکی از آثار مهم امسال سینمای ایران در حال ورود به مرحله جدی تولید است. شهبازی قرار است ۲ بازیگر جدید به سینمای ایران اضافه کند.
کد خبر: ۷۸۹۲۳۶
کارگردان فیلم «نسیم» در جستجوی دو بازیگر جدید

اسفندماه سال گذشته شورای پروانه ساخت با ساخت «نسیم» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی مسعود ردایی موافقت کرد.

مراحل پیش تولید این فیلم شروع شده است و از لیست نهایی ‌حضور هومن بهمنش به عنوان تصویربردار و مجید گودرزی به عنوان مدیر تولید قطعی شده است.

ردایی در آخرین اظهار نظر در یکی از شبکه های اجتماعی گفته است: «نسیم» در گام ابتدایی انتخاب بازیگران به دو بازیگر جوان با محدوده سنی 17 تا 20 سال احتیاج دارد.

«نسیم» داستان یک سرباز آمریکایی است که از روی یک ناو آمریکایی به خلیج فارس افتاده و موج او را به ساحل ایران انداخته است. یک مرد جنوبی این سرباز زخمی را پیدا و مدتی از او نگه داری می‌کند و بعد به اقتضای داستان به عنوان یک دوست او را به سمت تهران می‌برد. در این سفر سرباز آمریکایی با فرهنگ و مردم ایران آشنا می‌شود. این سرباز در تهران دوستان جدیدی می‌یابد و برای پیدا کردن راه حلی برای رفتن به آمریکا از آن‌ها کمک می‌گیرد.

«دربند» آخرین ساخته سینمایی شهبازی در جشنواره سی و یکم فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را از آن او کرد. شهبازی همچنین برای این فیلم برنده جایزه بهترین کارگردانی از جشن انجمن منتقدان سینمای ایران شد. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
سجاد حسین پور
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
۰
۱
سلام خسته نباشی . خب از كجا بتونیم رابطه داشته باشیم برای تست بازیگری آقای شهبازی ؟؟؟؟!!!!!!!!!!
نسیم كیانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
۰
۰
با سلام بازیگر دختری ك مد نظرتونه باید چه جور ظاهر و شخصیتی داشته باشه
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
۰
۰
من رها وعاشق بازیگری لطفا منم انتخاب كنید
پیمان یوسفی
-
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
ما همه بازیگریم ولی بازی اصلیو كی انجام میده نمیدونم! فقط میدونم میخوام وارد سینما شم ۰۹۳۹۶۶۹۵۰۸۴
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
۰
۰
سلام فاطمه هستم از رشت.19 سالمه از كوچیكی عاشق بازیگری بودم ولی نمیدونم باید كجا برم تست بدم.هرچقدر میگردم ادرس یا شماره تلفنی یافت نمیكنم.راهنمایی كنین لطفا.
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
۰
۰
سلام مهدیه هستم از خراسان رضوی شهرستان كاشمر خیلی علاقه به بازیگری دارم نمیدونم چطوری وارد بازیگری بشم و كجا تست بازیگری میگیرند لطفا كمك كنید .

نیازمندی ها