نرم‌افزار Fences، کامپیوتر شما را منظم‌تر از همیشه می‌کند

دسکتاپ رایانه را فنس‌کشی کنید

نرم‌‌افزار Fences می‌تواند با امکانات بسیار ویژه خود موجب شود تا دسکتاپ شما به نظم بیشتری دست یافته و دسترسی به فایل‌ها و فولدرهای روی دسکتاپ را با نظم و آسانی بیشتری مهیا خواهد کرد.
کد خبر: ۷۸۸۶۹۶
دسکتاپ رایانه را فنس‌کشی کنید

جام جم کلیک: بسیاری از ما با مشکلات مربوط به گم کردن فایل‌های ضروری در میان انبوه فایل‌های موجود بر روی دسکتاپمان روبرو هستیم و معمولا هم وقت لازم برای نظم دادن به این موارد را نداریم که البته این امر در نهایت به ضرر خود ما تمام می‌شود ولی برای این کار می‌توان بر روی نرم‌افزارهای خاصی حساب بازکرد تا این کار را برای شما انجام بدهند.

برنامه‌ای که امروز به شما معرفی می‌شود دارای این قابلیت‌ها خواهد بود و می‌تواند به شما کمک کند تا با یک دسکتاپ خلوت ولی پرمحتوا روبرو شوید. این نرم‌افزار Fences نام دارد که معنای آن در فارسی معادل حصار است و دقیقا عملکردی مشابه با نام خود را به کاربر ارائه می‌کند.

این نرم‌افزار می‌تواند با ایجاد حصارهایی در دسکتاپ شما به شما اجازه بدهد تا فایل‌ها و فولدرهای مشابه با یکدیگر را در یک حصار خاص قرار بدهید و حصار مورد نظر را در ابعاد مورد علاقه خود بر روی دسکتاپ به نمایش درآورید. جالب اینجاست که می‌توانید یک حصار را به ابعاد یک فولدر درآورده و در آن چندین فایل را داشته باشید و تنها با استفاده از نوار موجود در حصار، به فایل‌های مختلف دسترسی پیدا کنید.

انتقال فایل‌ها به هر یک از فنس‌ها به سادگی کشیدن فایل مربوطه به کارد فنس و رها کردن آن قابل انجام است. علاوه بر این نیز تنها با یک کلیک در وسط صفحه نمایش، تمامی حصارها از روی آن ناپدید می‌شوند و نمایشگر شما شاهد یک دسکتاپ خالی خواهد بود ولی با کلیک بعدی بر روی دسکتاپ، تمامی فنس‌های ایجاد شده را می‌توانید مجددا مشاهده کنید.

برای دانلود این برنامه می‌توانید از طریق لینک زیر به وب‌سایت شرکت سازنده آن مراجعه کنید و آن را بر روی سیستم خود دانلود نمایید.

http://www.stardock.com/products/fences

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
۰
۰
دو سال هست دارمش .... عالیه .
ali
-
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
باسلام.
من تا به حال چند تا نرم افزار برای این كار تست كردم اما اینایی كه پایین آوردم خوبن.البته نظر منه.

Stardock Fences
Stardock Dell Dock
msimit ut pro

حالا یكم از شون بگم.

اولی یعنی Stardock Fences تنها میاد و ظاهر صفحه دستكتاپ شما رو به بخش های مختلف تقسیم و میتونید آیكن ها رو روی این قسمت ها بچینید از معایبش اینكه بنظرمن كار خاصی انجام نداده و صفحه دستكتاپ هنوزم شلوغ تر از قبله، اما تقسیم بندی شده. این برنامه نیاز من یكی رو برآورده نكرد، شما رو نمیدونم.

دومی یعنی Stardock Dell Dock 16a مثل قبلیه یعنی میاد نرم افزار ها رو در یك سری از بخش ها جمع آوری میكنه البته خودتون باید بهش معرفی كنید و كارشم خیلی خوبه و اما یكم سنگینه و موقع بالا اومدن ممكن رو همه سیستم ها سرعت اونها رو بیاره پایین.

نرم افزار سومی msimit ut pro كه با اون میتونید همه برنامه هایی رو كه لازم دارید چه portable و چه نصبی رو داخلش قراربدید و صفحه دستكتاپ خلوتی داشته باشید و میتونید خیلی راحت اونها رو گروه بندی كنید و در كنارش خیلی سریع حتی موقعی كه برنامه های دیگه ای رو تمام صفحه دارید، باز كنید، همینطور میتونید بخش های مختلفی تعریف و آیكن ها رو طبق اون بخش مرتب كنید، در حقیقت تلفیقی از دو نرم افزار بالا است.درضمن خیلی هم سبكه.

امیدوارم خوشتون بیاد و استفاده كنید.
متشكرم.

نیازمندی ها