ایفای نقش رزیدنت کارآموز در سریال مهران مدیری

بلاتکلیفی «رامین ناصرنصیر» برای حضور در سریال «در حاشیه»

رامین ناصرنصیر درباره‌ی استفاده از نامش در تیتراژ «در حاشیه» و اینکه هنوز در سریال مهران مدیری مقابل دوربین نرفته است، توضیحاتی را ارائه داد.
کد خبر: ۷۸۷۷۸۳
بلاتکلیفی «رامین ناصرنصیر» برای حضور در سریال «در حاشیه»

این بازیگر گفت: پیش از این صحبت‌هایی برای حضورم در سریال «در حاشیه» انجام شده بود اما هنوز مقابل دوربین نرفته‌ام ولی اسمم را هر شب در تیتراژ می‌بینم؛ بنابراین برای حضورم در این سریال کمی بلاتکلیف هستم و باید صبر کنیم ببینیم تغییرات «در حاشیه» به کجا می‌انجامد. طی صحبت‌هایی که با آقای مدیری داشتیم، قرار بود نقش یک رزیدنت که دانشجوی کارآموز است را ایفا کنم که سال‌های طولانی رزیدنت باقی مانده است اما چه زمان و چگونگی‌اش را نمی‌دانم.

وی در ادامه درباره‌ی حضورش در سریال در حال پخش «شهر من شیراز» گفت: در این مجموعه نقش کوتاهی ایفا کردم اما به شکل پراکنده تا پایان قصه در داستان دیده می‌شوم. این سریال حال و هوای زنانه‌ای دارد و از معدود سریال‌هایی است که زن محور است؛ چراکه فضای اکثر فیلم و سریال‌های ایرانی مردانه بوده است اما در «شهر من شیراز» خوشبختانه نقش خانم‌ها کاملا برجسته شده است و فضای متفاوتی دارد و آقایان در این سریال نقش‌های فرعی‌تری دارند.

ناصرنصیر سپس درباره دلیل پذیرفتن نقشی کوتاه در سریال «شهر من شیراز» توضیح داد: طی این مدت خیلی درگیر کارهایم بودم؛ چراکه همزمان با حضور در «شهر من شیراز» در سریال «شهرزاد» آقای حسن فتحی هم ایفای نقش دارم، بنابراین به نسبت سایر بازیگران سریال «شهر من شیراز» حجم کارم خیلی کمتر بود و بیشتر به خاطر کوتاه بودن نقش پذیرفتم که دراین پروژه حضور داشته باشم و اگر بیشتر بود نمی‌توانستم با این پروژه همکاری کنم؛ ضمن اینکه با آقای بنایی - کارگردان «شهر من شیراز» نیز سابقه آشنایی دیرینه‌ای دارم و از دوران دانشکده ایشان را می‌شناسم و بیشتر هم به خاطر دوستی با آقای بنایی در «شهر من شیراز» حضور داشتم.

بازیگر سریال‌های «ساعت خوش»، «پشت کنکوری‌ها»، «کتاب‌فروشی هدهد»، «سه، پنج، دو» و ... یادآور شد: در کل خاطرات خوبی از پروژه «شهر من شیراز» در ذهنم ماند. بخش عمده‌ای از «شهر من شیراز» در تهران تصویربرداری شد و بخش کوتاهی در شیراز ضبط شد که من در گروه بازیگرانی نبودم که به شیراز بروم و فقط در تهران سرصحنه رفتم. قصه این مجموعه جدی و ملودرام است که البته بخش‌هایی از داستان کمی غم‌انگیز است که با حضور من و همسرم که خانم فلامک جنیدی نقشش را ایفا می‌کند، جدیت کار را کمی تلطیف می‌کند و تلخی ماجرا را می‌گیرد.

ناصرنصیر درباره‌ی حضورش در سریال حسن فتحی توضیح داد: تصویربرداری سریال «شهرزاد» همچنان ادامه دارد و فکر می‌کنم طی سه الی چهار ماه آینده به پایان برسد. این مجموعه کار بزرگی است و بازیگران خوب زیادی در آن حضور دارند. ماجرای اصلی «شهرزاد» در سه خانواده اتفاق می‌افتد و من نقش شوهر خواهر شخصیت شهرزاد را بازی می‌کنم که خانم ترانه علیدوستی ایفای نقش اصلی را بر عهده دارد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها