دادگاه نظامی پاکستان در بررسی شش پرونده تروریستی، نخستین حکم اعدام خود را با تائید رئیس ستاد ارتش این کشور برای شش تروریست صادر کرد.
کد خبر: ۷۸۴۲۰۸

به گزارش تسنیم، دولت ایالتی پنجاب هفت پرونده تروریستی را برای رسیدگی به دولت فدرال پاکستان ارسال کرده بود که شش پرونده از آن‌ پس از تائید، به دادگاه‌های نظامی این کشور تحویل داده شد.

دولت ایالتی پنجاب پیش از این مسئولیت رسیدگی به ۴۶ پرونده تروریستی را که در دادگاه‌های مبارزه با تروریسم به تعویق افتاده بود به دادگاه‌های نظامی محول کرده بود.

منابع آگاه در این باره می‌گویند: راحیل شریف، رئیس ستاد ارتش پاکستان پس از پیگیری شش پرونده تروریستی توسط دادگاه‌های نظامی این کشور، حکم اعدام شش نفر تروریست‌ را تائید کرده است. به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان، تروریست‌هایی که در عملیات‌ تروریستی باعث به‌وجود آمدن خسارات جانی و مالی به مردم این کشور شده‌اند از سوی دادگاه عالی این کشور اعدام خواهند شد.

عاصم باجوه، سخنگو و مدیر کل روابط عمومی ارتش پاکستان در این باره گفت: تروریست‌هایی که حکم اعدام آنها از سوی دادگاه نظامی پاکستان صادر شده، از حق درخواست تجدید نظر در حکم دادگاه نظامی برخوردار هستند.

نوازشریف، نخست‌وزیر پاکستان پس از حادثه تروریستی در مدرسه‌ای در شهر پیشاور که منتسب به ارتش این کشور است، حکم اعدام تروریست‌های زندانی را صادر کرد.

در حال حاضر حدود 8000 تروریست در زندان‌های پاکستان در معرض اجرای حکم اعدام هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها