ساخت ویدیوهای دسته جمعی با برنامه همراه ریف

با دوستانتان به‌صورت گروهی فیلم بسازید

پس از عرضه برنامه‌های همراه واین و پریسکوپ توسط توییتر برای به اشتراک گذاری ویدیو، فیس بوک هم یک برنامه همراه رقیب به نام Riff عرضه کرده که ساخت ویدیوی دسته جمعی و به اشتراک‌گذاری آن را تسهیل می‌کند.
کد خبر: ۷۸۳۷۸۲
با دوستانتان به‌صورت گروهی فیلم بسازید

به گزارش جام جم کلیک: این برنامه به کاربران امکان می دهد ویدیوهای مورد نظرشان را ضبط کنند و آنها را با همکاری دیگر دوستانشان در سراسر جهان تکمیل نمایند.

ویدیوهایی که با استفاده از برنامه Riff تهیه می شوند 20 ثانیه یا کمتر زمان دارند. هر کاربر پس از تهیه ویدیوی مورد نظر خود می تواند آن را برای افزودن محتوای جدید یا اعمال تغییر برای دوستان دیگرش بفرستد و در نهایت این ویدیوها بر روی اینترنت به اشتراک گذارده می شوند.

فیس بوک این برنامه همراه را ابزاری خلاقانه برای ساخت ویدیو با همکاری دوستان دانسته و امیدوار است علاقمندان از آن استقبال کنند.

بررسی ها نشان می دهد به اشتراک گذاری ویدیو در فیس بوک رو به افزایش است و 30 درصد از محتوای موجود در فیدخبری آن را ویدیو تشکیل می دهد. در نوامبر گذشته برای اولین بار میزان ویدیوهای ارسالی به فیس بوک از تعداد ویدیوهای یوتیوب که در فیس بوک به اشتراک گذارده شده بود، پیشی گرفت.

برای استفاده از برنامه ریف کاربران باید با استفاده از حساب کاربری فیس بوک وارد این برنامه شوند و عنوانی برای ویدیوی خود انتخاب کنند. پس از تهیه ویدیو با استفاده از دوربین گوشی کاربرانی که از برنامه مذکور استفاده می کنند پیامی دریافت می کنندو می توانند کلیپ های خود را به ویدیوی اولیه بیفزایند و این کار می تواند بدون محدودیت توسط دیگر کاربران تکرار شود.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها