فاش‌کننده‌ی OnLeaks@ تصویر رندر شده‌ای از وان M9 پلاس اچ‌تی‌سی در کنار وان M9 منتشر کرده که خصوصیات ظاهری فبلت اچ‌تی‌سی را در مقایسه با گوشی‌هوشمند این کمپانی، وان M9 به تصویر کشیده و مقایسه می‌کند.
کد خبر: ۷۸۲۶۱۵
تصویر رندر شده‌ وان M9 پلاس اچ‌ تی‌ سی

به گزارش جام جم کلیک: بارزترین تفاوت دو گوشی‌ هوشمند وان M9 و M9 پلاس در پنل جلوی گوشی، وجود کلید فیزیکی در وان M9 پلاس است. اضافه شدن کلید فیزیکی Home‌ در وان M9 پلاس، بلندگوی بوم‌ساند مورد استفاده در این گوشی‌هوشمند را به دو نیم تقسیم کرده است. اهمیت استفاده از این کلید فیزیکی، اضافه شدن سنسور اثرانگشت به وان M9 اچ‌تی‌سی است.

تفاوت عمده‌ در پشت این دو گوشی‌هوشمند نیز مربوط به دوربین و ظاهر دایره‌‌ای دوربین در وان M9 پلاس است. ضمنا برخلاف وان M9، به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در نسخه‌ی بزرگ‌تر گوشی‌هوشمند خود از دوربین دوگانه در پشت گوشی بهره می‌برد.

احتمالا وان M9 پلاس اچ‌تی‌سی همراه با دوتراشه روانه‌ی بازار خواهد شد. یکی از تراشه‌های مورد استفاده Mt6795 مدیاتک بوده که برای بازار چین عرضه خواهد شد. نسخه‌ی دیگری از این گوشی‌هوشمند با بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون 810 روانه‌ی بازار‌های جهانی خواهد شد. از سایر مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی این گوشی‌هوشمند با رزولوشن QHD، سنسور اثر انگشت، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق میکرو SD اشاره کرد.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها