جام جم سرا- سازمان بهزیستی برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی متعدد اقدام به ترویج ازدواج و تامین جهیزیه برای مددجویان تحت پوشش خود کرده است.
کد خبر: ۷۸۲۶۰۶
شرایط دریافت «هدیه جهیزیه» بهزیستی اعلام شد

ستاد «تامین اقلام اولیه زندگی استان تهران» جهت اجرای این امر مهم با مشارکت افراد نیکوکار و خیر نسبت به تامین جهیزیه اقدام و در صورت موافقت زوجین با حفظ حرمت و جایگاه رفیع انسانی طی مراسم باشکوهی، جهیزیه تامین شده را به واجدین شرایط تحویل می‌دهد.
مددجویان واجد شرایط سازمان بهزیستی جهت دریافت جهیزیه باید درخواست را مستقیما از سمت خود و یا از طریق خانواده به بهزیستی شهرستان ارائه کرده و سپس مدارک لازم توسط مددکار حوزه (در صورت تحت پوشش بودن) بررسی خواهد شد.
همچنین حضور در کلاسهای آموزشی قبل از ازدواج و دریافت مشاوره‌های ژنتیک الزامی بوده و پس از آن فرد می‌تواند اقدام به دریافت جهیزیه از طریق سازمان بهزیستی و با همکاری موسسات غیردولتی و افراد نیکوکار کند.

شایان ذکر است؛ معاونت مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی برای تحقق این هدف آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های افراد خیر و نیکوکار چه از جهت تامین جهیزیه و یا برگزاری مراسم اعلام کرده و بدین ترتیب افراد خیر در صورت تمایل می‌توانند جهت هماهنگی بیشتر با ستاد جهیزیه استان تهران با شماره تلفن ۸۸۸۷۹۷۳۵ تماس حاصل کنند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۹ انتشار یافته: ۲
قاسم شیخی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
۴
۲
باسلام چرا بهزیستی جهزیه نمیدهد وهیچگونه کمک هزینه ازدواج به مددجویانپرداخت نمیکند بنده دخترم حدود یک سال ونیم است عقدکرده ولی متاسفانه تاکنون هیچگونه کمکی نکردند خواهشمندم همکاری نمایید
ق ش
Netherlands
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
باسلام چرا تاکنون بهزیستی جواب درخواست بنده نداده برای جهزیه دخترم بعداز یک وسال ونیم هیچ کمکی اتخاذ نداده لطفا همکاری نمایید

نیازمندی ها