تغییرات دکور برنامه «امشب» بیشتر می‌شود

تهیه‌کننده «امشب»: چرا ما را با «ماه عسل» مقایسه می کنند؟

برنامه «امشب» با اجرای سیدعلی ضیاء و تهیه‌کنندگی محمدرضا ماندگاران در ایام ماه مبارک رمضان یکشنبه‌ها و دوشنبه‌ها ساعت 23 پخش می‌شود. هدف اصلی این برنامه ترویج افطاری ساده است.
کد خبر: ۸۰۹۰۵۹
«امشب» را یکشنبه‌ها و دوشنبه‌ها تماشا کنید

برنامه «این شبها» هم با اجرای علی درستکار و تهیهکنندگی علیرضا قطبی در ایام ماه رمضان از سهشنبه تا جمعه ساعت 23 از شبکه یک پخش میشود. علیرضا قطبی درباره مهمانان این برنامه به جامجم گفت: حججاسلام فاطمینیا، خسروپناه، احمد عابدی، احمد واعظی، سیدحمید خویی، محسن اسماعیلی و محمد جاودان مهمانان ماه رمضان برنامه هستند.

موضوع برنامه جامعیت دینی است و به این مسائل میپردازیم که دین چه کاربردی در زندگی دارد؟ دین کامل چیست؟ و... اولین قسمت برنامه فرداشب پخش میشود.

سری جدید برنامه عمو پورنگ همزمان با ماه مبارک رمضان و با بازی داریوش فرضیایی، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی، حدیث فولادوند و امیر نوری از شبکه دو به نمایش درمیآید.

پورنگ و قصههای محله گل و بلبل به تهیهکنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویش علیپور، ویژه برنامهای است که گروه کودک و نوجوان شبکه دو برای روزهای ماه رمضان تدارک دیده است. برنامه عمو پورنگ برخلاف سریهای گذشته که به صورت استودیویی و با حضور کودکان اجرا میشد، این بار ساختار نمایشی دارد و همه ماجراهای آن در یک محله خیالی و با حضور شهروندانی که هر کدام دغدغههای متفاوتی دارند به نمایش درمیآید.

برنامه ماه عسل هم طبق روال سالهای قبل با اجرای احسان علیخانی از شبکه سه پخش میشود. پیمان قانع دکور این برنامه را طراحی و اجرا کرده است. عوامل سازنده این برنامه امسال سراغ کسانی رفتند که آدمهای معمولی هستند، اما قصه زندگیشان جذاب است. حال ممکن است این قصه تلخ یا شیرین باشد. همچنین متناسب با مهمانان مستندهایی مرتبط با سوژه زندگی آنها در فواصل برنامه پخش میشود. درکنار مهمانان همراهانی هم حضور دارند.

امسال این برنامه فضای شلوغ‌‌تری نسبت به سالهای قبل دارد. تیتراژ برنامه را هم احسان خواجهامیری میخواند. اولین قسمت برنامه اختصاص به پیگیری موضوعات سال گذشته دارد که چه اتفاقاتی برای آن آدمها افتاده است. ماه عسل امسال برخلاف سالهای قبل که شخصیتمحور بود، موضوعمحور است.

همچنین برنامه «جشن رمضان» بهعنوان یکی از قدیمیترین برنامههای مناسبتی ماه مبارک رمضان صداوسیما، رمضان امسال نوزدهمین دوره خود را به همت گروه اقتصاد و خانواده شبکه تهران برگزار میکند.

این جشن بزرگ که مانند سالهای گذشته با مشارکت و حضور گسترده مردم و با محوریت امور خیر و نیکوکاری برگزار میشود در ادامه برنامه سال گذشته، امسال نیز در نظر دارد با حضور هنرمندان، ورزشکاران و دیگر چهرههای سرشناس در حال و هوای ماه رمضان با مردم همراه شده و علاوه بر برگزاری یک جنگ شاد و مفرح شبانه، وارد عرصه نیکوکاری شده و گرههایی از زندگی نیازمندان و مستمندان باز کند.

«آرزوهای کوچک» به عنوان ایده سال گذشته جشن رمضان مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت به همین دلیل برنامهسازان جشن رمضان امسال تصمیم گرفتند «گرههای بزرگ» را جایگزین «آرزوهای کوچک» کنند. گرههایی که زندگی برخی نیازمندان را مختل کرده و آنها را در گذراندن معمولی زندگی نیز دچار مشکل کرده است. در واقع بعد از آنکه سال گذشته آرزوهای کوچک تعدادی از کودکان و نوجوانان نیازمند با مشارکت و نیکوکاری مردم خیر کشور محقق شد، برنامهسازان جشن رمضان برای امسال سراغ گرههای بزرگی رفتند که باعث اختلال تمام زندگی یک خانواده نیازمند شده و باز کردن آنها نیز به مشارکت بیشتر مردم نیکوکار نیاز دارد.

جشن رمضان 94 از ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه پنج پخش میشود و اجرای آن بهعهده سیدکاظم احمدزاده بوده و محل برگزاری جشن امسال نیز تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن واقع در میدان بهمن است و درهای سالن از اذان مغرب به روی علاقهمندان باز خواهد بود. بازارچه خیریه نیز مانند سالهای قبل در حاشیه این برنامه دایر است.

جشن رمضان، برنامهای از گروه اقتصاد و خانواده شبکه تهران است که با مشارکت کمیته امداد خمینی (ره) از امشب تا یکشنبه 28 تیر(عید سعید فطر) برگزار میشود. (جام‌جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
پریناز
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
۰
۰
تو رو خدا ماه عسل رو شلوغش نكنید...
وقتی میگن ماه عسل قراره از اون جو آرومش خارج شه یادم به این زن و شوهرهای جوونی میافته كه تو مسابقه كلید می گفتن ما ماه عسلمون رو با خونواده ها و فك فامیلمون رفتیم...

نیازمندی ها