سرانجام سیستم بازی تنیس مجازی موجود برای آیفون بر روی دستگاه‌های اندرویدی نیز عرضه شد.
کد خبر: ۷۸۲۲۱۰
تنیس مجازی با دستگاه‌های اندرویدی

جام جم کلیک: با عرضه شدن کنسول نینتندو Wii بود که استفاده از حسگرهای حرکتی برای بازی‌های کامپیوتری به‌عنوان یک گزینه مطلوب و البته محبوب مطرح گردید و به‌تدریج این امکان به کنسول‌های دیگر نیز انتقال یافت و پس از مدتی دستگاه‌هایی که به‌عنوان کنسول بازی شناخته نمی‌شدند نیز سعی در ارائه امکاناتی مشابه داشتند. برای نمونه یک سیستم بازی فیزیکی تنیس برای تلفن‌های همراه هوشمند شرکت اپل ارائه شد که به‌شدت توسط مخاطبین مورد استقبال قرار گرفت.

در این میان دارندگان همراه‌های هوشمند اندرویدی تنها نظاره‌گر این امکان بر روی دستگاه‌های شرکت رقیب بودند تا اینکه سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، سیستم مشابهی برای اندروید عرضه شد. به کمک این سیستم می‌توان با استفاده از یک تلفن همراه هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید و یک دانگل ویژه به انجام بازی تنیس دست زد.

این دانگل ویژه توسط شرکت Rolocule ساخته شده است و Motion Tennis Cast نام دارد و می‌توان با اتصال به سیستم‌هایی مانند کروم کست از آن استفاده کرد. این سیستم نه‌تنها برای تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی قابل استفاده است بلکه شرکت سازنده آن اعلام کرده است که نسخه‌ای از آن برای ساعت‌های هوشمندی و سایر فناوری‌های پوشیدنی مجهز به سیستم‌عامل اندروید نیز عرضه می‌شود. این بازی را می‌توان به‌صورت راه دور و چند نفره، از طریق اینترنت با دوستان موجود در لیست شبکه اجتماعی گوگل پلاس نیز انجام داد که این امر هیجان آن را چند برابر خواهد کرد و با توجه به عرضه آن برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی نیز می‌توان استفاده از آن را بسیار راحت‌تر از قبل تجربه نمود.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها