حجت کیوان هاشمی / قاضی دادگستری: یک روز که کشیک قتل بودم، مرگ مشکوک مرد میانسالی گزارش شد. برای بررسی حادثه راهی پزشکی قانونی شدم.
کد خبر: ۷۸۱۹۴۲
مرگ تلخ در بشکه

زن جوانی پشت در بی‌تابی می‌کرد و مدام به ماموران می‌گفت: من شوهرم را نکشته‌ام و او خودش خواست که به داخل بشکه برود. به داخل اتاق تشریح رفتم. آثار جراحت روی بدن مرد میانسال دیده می‌شد. پزشک هم علت مرگ را وارد شدن ضربات سنگین به بدن مرد اعلام کرد.

خانواده مرد میانسال پشت در پزشک قانونی منتظر ورود به آنجا بودند تا انتقام خود را از زن جوان بگیرند.

برای باز کردن گره این ماجرا سراغ همسرش رفتم. زن جوان خیلی بی‌تابی می‌کرد و مدام با گریه و زاری می‌گفت من قاتل نیستم. او را آرام کردم و خواستم ماجرا را برایم شرح دهد. زن پس از مکث کوتاهی گفت: تازه پشت‌بام خانه را قیرگونی کرده بودیم. امروز شوهرم به پشت‌بام رفت و متوجه شد بخشی از قیرگونی طبله کرده است. با بشکه روی طبله‌ها کشید، درست نشد. بشکه سبک بود و تاثیری نداشت. به همین خاطر خودش داخل بشکه رفت و از من خواست که بشکه را روی طبله‌ها عقب و جلو کنم که ناگهان بشکه شروع به حرکت کرد و قبل از این‌که بتوانم کاری کنم به حیاط سقوط کرد. خودم را به حیاط رسانده و متوجه شد، شوهرم جان باخته است.

بعد از این اظهارات به محل حادثه رفتم و متوجه شدم گفته‌های زن درست بود و مرد میانسال قربانی سهل‌انگاری خود شده است.

این پرونده تلخ را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم و در حالی که در نگاه اول شاید این ماجرا حادثه‌ای خنده‌دار باشد اما در این حادثه پدر خانواده جان خود را در اثر یک اشتباه از دست داد و بعد از مرگ اعضای خانواده‌اش با مشکلاتی روبه‌رو شدند.اگر معمای این حادثه زود کشف نمی‌شد شاید زن جوان نیز قربانی انتقام گیری اعضای خانواده همسرش می شد.

تپش (ضمیمه چهارشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
غلام محبت
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
۰
۰
بنظرم تقصیر متوجه مقتول است این خانم قابل حمایت است ضمنا درود برقاضی پرونده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها