نامداری همبازی فرزند بهزاد فراهانی شد

حضور آزاده نامداری در فیلم جدید شهبازی قطعی شد

در چند روز گذشته آزاده نامداری بارها در اینستاگرامش از برنامه «خانومی که شما باشی» سخن گفته بود که قرار بود در عیدنوروز پخش شود و حالا در یادداشت دیگری از عدم پخش این برنامه سخن گفت.
کد خبر: ۷۸۱۱۶۰
برنامه نوروزی آزاده نامداری لغو شد

آزاده نامداری در اینستاگرامش ابتدا خبر از عدم پخش برنامه نوروزی‌اش داد و نسبت به دلیل عدم پخش آن اظهار بی اطلاعی کرد و البته این اتفاق را به کسانی‌که بابت آن خوشحال شده‌اند تبریک گفت، اما ساعتی بعد نامداری این پست را پاک کرد و به جای آن نوشت که بابت عدم پخش برنامه پیگیر شدم و گفتند که انشاالله در یک فرصت مناسب پخش خواهد شد.

به گفته نامداری، "خانومی که شما باشی" مستندی شش قسمتی است که برای ایام فاطمیه تدارک دیده شده بود. این مستند درباره شش زن است که به طرز دردناکی همسران خود را از دست داده اند. (کافه سینما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
۰
۰
خانم نامداری شما یك بانوی موفقی و ما به شما خیلی افتخار می كنیم چه جلوی دوربین باشی چه نباشی. شاید عدم حضور چنند وقته شما جلوی دوربین به خاطر مصاحبه مطبوعاتی كه راجع به جداییتون انجام دادین باشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
۰
۰
اولین پیام و من دادم چرا خیلی از حرفهای من و سانسور كردین؟ یا تایید نكنید حالا كه پیام و می ذارید كاملش و بذارید. من انتقادم به آقای حسنی و نوشته بودم سر و ته جملات من و سانسور كردین و فقط راجع به طلاق خانم نامداری نوشتین؟ واقعا كه!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها