مسـیر سـبز را در یک چشم به‌هم زدن طی کنید

بهترین شتاب‌دهنده‌های رایگان دانلود در موبایل

اگر حجم ترافیک اینترنتی شما خیلی زود تمام می‌شود و می‌خواهید آن را کنترل کنید و آمار دقیقی از میزان مصرف خود داشته باشید استفاده از نرم‌افزار BWMeter را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
کد خبر: ۷۴۸۵۰۳
کنترل و نظارت بر مصرف ترافیک اینترنت پر سرعت

جام جم کلیک: شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حین استفاده از اینترنت، ناگهان با پیغام اتمام حجم اینترنت از سوی ISP تان روبرو شده باشید. در چنین مواقعی شاید از خودتان بپرسید که چگونه حجم ترافیک شما این قدر زود به پایان رسیده است.

در چنین شرایطی نرم افزارBWMeter می تواند پاسخ این سئوال شما را بدهد. این نرم افزار قادر است میزان آپلود و دانلود صورت گرفته بر روی رایانه و نیز شبکه را اندازه گیری کرده و این آمار را به شما نشان دهد.

با استفاده از این نرم افزار می توانید سرعت دریافتی برخی کاربران را محدود کرده و حتی جلوی دسترسی آنها به برخی سایت ها را نیز بگیرید.

یکی از ویژگی های جالب این نرم افزار، نمایش ترافیک مشکوک در شبکه است. بسیاری از بدافزارها و نرم افزارهای جاسوسی، به دور از چشم شما، بخشی از ترافیک اینترنت را مصرف می کنند. به کمک این نرم افزار می توانید به راحتی منابع مختلف مصرف حجم اینترنت خود را شناسایی کنید.

این نرم افزار بر روی نسخه های مختلف ویندوز قابل نصب است.

http://www.desksoft.com/BWMeter_Download.htm

صالح سپهری فر
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
۰
۰
اینجانب بدون داشتن هیچ نرم افزاری با یك ترفند، مچ مخابرات خوزستان را گرفتم و بخاطر اینكه آبرویشان نرود 15 گیگ رایگان برای من شارز كردند یعنی مقدار ربوده شده را بمن پس دادند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها