سخنگوی دولت در واکنش به برخی اظهار نظرها مبنی بر ورود دولت به رقابت‌های انتخاباتی گفت: دولت خیلی مشغول‌تر از این است که بخواهد درگیر انتخابات باشد؛ دولت با مسائلی از جمله تامین حقوق‌ها، پرداخت‌ها، 2900 طرح نیمه‌تمام و افت‌قیمت نفت روبه‌رو است.
کد خبر: ۷۷۷۰۳۰

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت دیروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در مورد ورود زودهنگام دولت به انتخابات، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی صورت گرفت که چنین بحثی پیش آمد؛ شاید به دلیل گردهمایی حزب اعتدال و توسعه و حضور و صحبت کوتاه من در آن مراسم بود. وی تصریح کرد: من اظهارات یک سری از نمایندگان را می‌شنوم، می‌خواهم بگویم که نمایندگان مجلس باید حواسشان جمع باشد و حرف خلاف قانون را مطرح نکنند و تهمتی نزنند. حل مشکلات کشور برای ما فراتر از اینهاست. نوبخت در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری در مورد نظر دولت درباره موضوع ممنوع‌التصویر بودن رئیس دولت اصلاحات گفت: درمورد ممنوع‌التصویر بودن رئیس‌جمهوری اسبق، این را از سخنگوی قوه قضاییه شنیده‌ام، وی شخصیت قانونمندی است و اگر مطلبی بگوید حتما مستند قانونی دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که شورای‌عالی امنیت ملی در این باره نظر دادند آیا آقای روحانی به عنوان رئیس شورا موافق این موضوع بودند؟ گفت: من هم عضو این شورا هستم و به‌خاطر ندارم در جلسه‌ای مصوبه‌ای در این مورد داشته باشیم؛ بنابراین مساله مطرح شده با موضوعاتی مرتبط می‌شود که سخنگوی قوه قضاییه بیان کرده است.

سخنگوی دولت در پاسخ به این‌که آیا این تصمیم قوه قضاییه است؟ ادامه داد: وقتی سخنگوی قوه قضاییه که فردی قانونمند است این حرف را مطرح می‌کند، حتما مصوبه و حکمی در این باره وجود دارد و به همین جهت به اعتماد و اعتباری که وی در کشور دارد، این مساله را ما همین‌طور تلقی می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها