فناوری دیجیتال

بخاری درون لباس

با ساخت خط‌کشی هوشمند توسط دو طراح چینی‌ به نام هایPark Chan-ju و Lee Hwa-yeon ، بهترین راه حل برای خط کشیدن فراهم گردیده است.
کد خبر: ۷۷۶۷۳۸
خط کش هوشمند برای درس و مشق شما

جام جم کلیک: اگر کمی‌ به گذشته برگردیم، خاطرات تلخ و شیرین مدرسه و مشق نوشتن و یا نقاشی‌ کردن را به یاد می‌آوریم. حتماً خاطرتان هم هست که خانم معلم شما را موظف می کرد تا همیشه دفاتر خود را خط‌کشی کنید و پاکیزه نگاه دارید، حال بماند که گاهی اوقات خط کش از دست در می رفت و خط کج کشیده می شد.

با ساخت خط‌کشی هوشمند توسط دو طراح چینی‌ به نام هایPark Chan-ju و Lee Hwa-yeon ، بهترین راه حل برای خط کشیدن فراهم گردیده است. با توجه به نوع طراحی و قابلیت این خط کش، استفاده در زمینه طراحی نقشه های صنعتی نیز میسر می گردد. حتما می‌دانید برای کشیدن یک نقشه صنعتی با دست از خط کش T استفاده می‌کنند که حمل و جابجائی آن دست و پاگیر است، ‌اما با استفاده از از این خط کش چند سانتی همه مشکلات گذشته حل می شود.

اگر به سیستم چرخ‌های یک تانک دقت کرده باشد، این خط کش دقیقاً همانگونه عمل می‌کند، با این تفاوت که نوار به کار گرفته شده بر روی غلتک‌ها مثل نمایشگر دیجیتال عمل می‌کند و هرچقدر آن را به طرف جلو هدایت کنید اعداد بر روی آن تغییر می‌کنند و به آسانی‌ هر تعداد خط و به هر اندازه‌ای که مورد نظرتان باشد، می توانید بکشید.

با توجه به اینکه خط‌کش دیجیتالی، هوشمند است قابلیت های دیگری به این خط‌کش اضافه گردیده است، مثلاً می توانید مقیاس اندازه گیری را عوض کنید (سانتی متر ، اینچ و . . .) و یا از قابلیت ماشین حساب بودن این خط کش استفاده کنید.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها