به گزارش جام جم آنلاین ، این مدل ویژه از G کلاس از طراحی ظاهری تهاجمی و خشنتری بهره میبرد. سپر جلوی متفاوت، چراغهای LED روی سقف، گلگیرهای بسیار متورم، ترمزهای فولادی، خروجیهای اگزوز در پهلو، چرخهای 22 اینچی غولپیکر با تایرهای 325/55 ویژه آفرود، ویژگیهای چشمگیر ظاهری آن میباشند.
بعلاوه سیستم محور پورتال، سیستم تعلیق با دو کمکفنر و استروت روی هر چرخ از ویژگیهای منحصربهفرد این اتومبیل محسوب میشوند.
فاصله کف اتومبیل از زمین به 45 سانتیمتر رسیده که بیش از دو برابر نسخه استاندارد است و امکان گیرکردن در بدترین مسیرها را نیز کاهش میدهد.
بعلاوه زاویه ورود 52 درجه و خروج 54 درجه از تپه نیز به همراه امکان ورود به آبهای با عمق 1 متر تواناییهای آن را در مسیرهای متفاوت نشان میدهد.
در زیر کاپوت هم یک موتور هشت سیلندر 4.0 لیتری توربو قرار میگیرد که 422 اسب بخار نیرو تولید میکند.
شاید در غیاب مدل شش چرخ G63 6×6 این مدل بتواند با راهیابی به خط تولید، مقداری از عطش ماجراجویان را برطرف نماید.(پدال)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علاءالدین بروجردی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با جام جم آنلاین:
ابوالفضل ظهره وند نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی روزنامه «جامجم» با سجاد سالاروند، نخستین کوهنورد ایرانی دارای معلولیت در مسیر صعود به هفت قله بلند دنیا