شبکه «افق» فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

ساعت ۵ عصر جمعه هشتم اسفند، شبکه افق با آغاز پخش برنامه زنده ویژه روز افتتاح، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۷۷۴۹۹۴
شبکه «افق» فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

گفت وگو با محمد سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی بخشی از این برنامه است.

شبکه افق از سوم خردادماه امسال پخش آزمایشی خود را در تهران آغاز و از سوم دی نیز به صورت سراسری شروع به پخش کرد ضمن اینکه امروز هم به صورت رسمی، فعالیت این شبکه شروع شد.

مدیر شبکه افق سیمای جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح رسمی این شبکه گفت :بیست و یک ساعت برنامه در شبکه افق پخش می شود.

جواد رمضان‌نژاد گفت: رویکرد برنامه‌های این شبکه، فرهنگی، هنری و اجتماعی و مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی است.

مدیر شبکه افق در حاشیه مراسم افتتاح رسمی این شبکه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: 21 ساعت پخش برنامه داریم که بخش اصلی برنامه‌های این شبکه پنج ساعت و از ساعت 17 تا 22 خواهد بود و از ساعت 22 تا یک بامداد و از ساعت 7 صبح تا 17 روز بعد برنامه‌ها تکرار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این شبکه توجه جدی به سبک زندگی ایرانی - اسلامی داریم گفت: در همه زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برنامه‌سازی خواهیم کرد، البته تمرکز اصلی ما بر موضوعات فرهنگی و اجتماعی است.

رمضان‌نژاد افزود: بعد از نیمه نخست سال آینده بنا داریم ساعت پخش برنامه‌های این شبکه را به 8 ساعت در روز افزایش دهیم و پس از این ساعت بازپخش برنامه‌ها را داشته باشیم.

وی گفت: از همه توان جبهه فرهنگی انقلاب در این شبکه استفاده می‌شود تا افق جدیدی را در برنامه‌سازی و پرداختن به اولویت‌هایی که جزو آرمان‌های انقلاب اسلامی است شاهد باشیم.

مدیر شبکه افق ادامه داد: تمرکز ما بیشتر بر تولیدات در حوزه مستند و برنامه‌های ترکیبی استدیویی است که البته نگاهی به حوزه نمایشی هم داریم.

وی اضافه کرد: سه مجموعه تلویزیونی از ماه رمضان تاکنون در موعد آزمایشی برنامه پخش کردیم که رستاخیز ،تفنگ‌ها و قلب‌های شکسته از جمله آن است.

رمضان‌نژاد گفت: همچنین فیلم‌هایی که در صدا و سیما تولید شده در این شبکه بازپخش شده و برای ادامه مسیر هم مجموعه‌هایی تلویزیونی مانند آسمان من در اختیار شبکه افق قرار گرفته است که امیدواریم به پخش نوروزی برسد. شبکه افق از سوم خردادماه امسال پخش آزمایشی خود را در تهران آغاز و از سوم دی نیز به صورت سراسری شروع به پخش کرد ضمن اینکه امروز هم به صورت رسمی، فعالیت این شبکه شروع شد.(جام‌جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها