
به گزارش جام جم ورزشی ، یحیی گل محمدی به عنوان برترین مربی بهمن ماه لیگ برتر انتخاب شد. او جایزه اش را از کانون مربیان گرفت و این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد.
او می گوید این انتخاب را مدیون بازیکنان با غیرت ذوب آهن است.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند