تله فیلم ظهر روز سوم برای پخش در ایام فاطمیه تولید شده است

تولید فیلم و سریال‌های نوروزی ادامه دارد

فیلم‌های «کیش و پات»، «ظهر روز سوم» و «ته‌چین» در ایام نوروز از شبکه یک و سریال «یکی بود یکی نبود» و فیلم «خونه پا» هم در این ایام از شبکه شما پخش می‌شود. این آثار با موضوع خانواده و ارتباط بین اعضای آن تولید شده است.
کد خبر: ۷۷۰۹۹۶

عباس اکبری، تهیه‌کننده فیلم «کیش و پات» درباره این فیلم به جام‌جم گفت: فیلم کیش و پات به نویسندگی و کارگردانی کاظم راست‌گفتار تولید شده و فیلم را به شبکه یک تحویل دادیم. در این فیلم بازیگرانی چون فرهاد آئیش، نیما فلاح، متین گودرزوند، جمشید فروزانی، نادر شهسواری و قاسم بی‌طرف ایفای نقش می‌کنند.«کیش و پات» داستان زندگی زوج جوانی را روایت می‌کند که قرار گذاشته‌اند 50 سال زندگی مشترک‌شان را با خوشبختی پشت‌سر بگذارند، اما به محض این‌که ازدواج می‌کنند، بعد از شش روز کارشان به جدایی می‌کشد، اما با این حال به توصیه مشاور تصمیم می‌گیرند قبل از جدایی برای ماه عسل به شیراز بروند. در این سفر اتفاقی برایشان رخ می‌دهد.راست‌گفتار پیش از این فیلم‌های «عروس خوش‌قدم»، «نقاب»، «پسر تهرانی»، «زنان ونوسی مردان مریخی» و «چک» را کارگردانی کرده است. دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر تصویربرداری هاشم عطار، مدیرتولید مهدی اکبری، طراح صحنه و لباس نیلوفر راست‌گفتار، صدابردار مسعود دادگری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز امیرحسین غفاری و مدیر تدارکات جمشید فروزانی.

فیلم تلویزیونی «ظهر روز سوم» با موضوع ایثار و از خودگذشتگی مادران به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌کنندگی زهرا اسحاقیان تولید شده و در آن پدرام شریفی، علی مردانه، لیندا کیانی، فریبا جدی‌کار، بهاره ریاحی، بهزاد داوری، فرج گل‌سفیدی، شهاب زارع و فرشاد مجیدی بازی می‌کنند. به گفته تهیه‌کننده، این فیلم مراحل پایانی فنی را سپری می‌کند و در نوروز که مقارن با ایام فاطمیه است، پخش می‌شود.

داستان این فیلم درباره آسیه، مادر آمنه، امید و آرزوست که به بیماری کلیوی مبتلاست و دیالیز می‌شود. بیماری مادر حاد است و نیاز فوری به پیوند کلیه دارد، اما خانواده نمی‌تواند پول خرید کلیه را تامین کند. آمنه باردار است، آزمایش آرزو منفی است و امید تنها گزینه پیوند، سال‌هاست که تمام تلاش خود را صرف مسابقات دوچرخه‌سواری کرده، اما حالا بر سر دو راهی قرار گرفته است.فیلم «ته‌چین» به کارگردانی مهدی حسینی‌وند و تهیه‌کنندگی حسن روستایی موضوع اجتماعی دارد و درباره زوج میانسالی است که در شرایطی به این نتیجه می‌رسند که در نوع ارتباط خود به تناسب شرایط سنی تغییراتی بدهند. بهناز جعفری و رضا بهبودی از بازیگران اصلی این تله‌فیلم هستند. هستی مهدوی‌فر و دانیال محمودی‌نیا هم دیگر نقش‌های این فیلم را بازی می‌کنند.

زندگی سنتی در شبکه شما

سریال تلویزیونی «یکی بود یکی نبود» به سفارش صداوسیمای مرکز فارس برای پخش در ایام نوروز از شبکه شما تولید می‌شود.علی نیکومنش، تهیه‌کننده و کارگردان سریال یکی بود یکی نبود در این باره به جام‌جم گفت: تصویربرداری این سریال در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای از یک ماه پیش در شیراز آغاز شده و لوکیشن‌های این سریال بازار وکیل، باغ ارم، زندان کریم خان زند و... است. اکنون نیز در یکی از خانه‌های قدیمی این شهر مشغول تصویربرداری هستیم.

وی ادامه داد: این سریال اپیزودیک با محوریت فرهنگ، آداب و رسوم و فضایل اخلاقی تولید می‌شود و داستان در فضای یک خانواده می‌گذرد که در خانه سنتی زندگی می‌کنند. در هر قسمت بازیگران مهمان هم داریم. با این‌که قصه در دهه 40 و 50 به‌تصویر کشیده می‌شود، اما به مسائل تاریخی و سیاسی آن مقطع زمانی نمی‌پردازیم و صرفا فرهنگ و آداب رسوم مردم را در دوران قدیم نشان می‌دهیم که صمیمیت‌ بیشتر بود. مهمان‌نوازی، دوستی و ازدواج آسان از جمله موضوعات این سریال است.

این کارگردان عنوان کرد: ما در این سریال به فرهنگ مناطق مختلف ایران می‌پردازیم به همین دلیل از بازیگران استان‌های مختلف استفاده کردیم.محبوبه یزدانی، رضا دلچی، حسین قهرمانی، پریسا درخشان، هستی کرمی، مرضیه فیلی‌نژاد، مینا اسماعیلی و امیرهوشنگ عباسی بازیگران این سریال هستند.

سعید مرادی تهیه‌کننده «خونه پا» نیز در این باره به جام‌جم گفت: این فیلم به نویسندگی و کارگردانی ایمان افشاریان و به سفارش صداوسیمای مرکز فارس تولید شده و در ایام نوروز از شبکه شما پخش می‌شود. این فیلم طنز اجتماعی است و صداقت بین انسان‌ها را نمایش می‌دهد.در فیلم «خونه پا» مهدی فقیه، زهرا سعیدی، امیر غفارمنش، سینا رازانی، سلمان فرخنده، مسعود شریف و سوده شرحی بازی می‌کنند. دیگر عوامل این فیلم عبارتند از مدیرتصویربرداری رضا شیخی، صدابردار علی عدالت‌دوست، طراح گریم علیرضا جوادپور، طراح صحنه ایمان افشاریان، طراح لباس سوده شرحی، تدوین مهدی مهرنیا و صداگذار احسان افشاریان.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها