مرد جنایتکار جزئیات 3 جنایت خود را تشریح کرد

درخواست قصاص در ملأعام برای عامل جنایت گلابدره

عامل جنایت محله گلابدره در حالی دیروز به تشریح سه جنایت خود پرداخت که اولیای دم مقتولان با طرح شکایتی خواستار قصاص قاتل در ملأعام شدند.
کد خبر: ۷۷۰۶۱۸
درخواست قصاص در ملأعام برای عامل جنایت گلابدره

به گزارش جام‌جم، در این پرونده مهدی متهم است، دوشنبه هفته گذشته سه نفر از اعضای خانواده‌ای به نام‌های حلیمه، مینا و علیرضا را در محله گلابدره تهران به قتل رسانده است.

ماموران پلیس پس از حضور در محل قتل، متوجه حضور مشکوک متهم در آن محل شده و او را دستگیر کردند. متهم ابتدا منکر قتل شد، اما پس از کشف آثار خراش و درگیری روی بدنش، لب به اعتراف گشود.

روز گذشته عامل جنایت برای تحقیقات قضایی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و این در حالی بود که اولیای دم قربانیان نیز با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرا اعلام کردند از عامل این جنایت هولناک شکایت دارند و از مسئولان قضایی می‌خواهند او هر چه زودتر محاکمه و در ملأعام قصاص شود.

مهدی، متهم سی ساله این پرونده که خیاط است، در تشریح جنایت گفت: مینا زن مهربانی بود. چند سالی با این خانواده رفت و آمد داشتیم تا این‌که وسوسه شدم مینا را فریب دهم. روز حادثه به خانه مینا رفتم. همسرش به محل کارش رفته بود و قصد داشت ظرف‌ها را بشوید. به او گفتم با همسرم دعوا کردم و نمی‌دانم باید چه کاری انجام دهم. از او خواستم با همسرم صحبت کند. با این دروغ‌ها به حرف زدن با وی ادامه دادم. زمانی که او می‌خواست به سمت آشپزخانه برود تصمیم گرفتم نیت شیطانی‌ام را اجرا کنم. زن جوان متوجه موضوع شد و فریاد زد. او را به سمت کمد پرت کردم که سرش به در کمد اصابت کرد و بی‌هوش شد.

متهم به قتل ادامه داد: بعد با دستانم خفه‌اش کردم و در ادامه سیم شارژر تلفن را به دور گردنش انداختم. یک ساعتی آنجا ماندم و همه جای خانه را به هم ریختم. بعد هم با برداشتن کارد آشپزخانه آن را در میان لباسم پنهان کردم و از خانه مینا خارج شدم. مادر شوهرش در راه‌پله مرا دید و علت حضورم را پرسید که مدعی شدم با همسرم قهر کرده‌ام و برای آشتی به خانه مینا آمده بودم. حلیمه مرا به خانه‌اش دعوت کرد تا شاید راه‌حلی برای مشکلم پیدا کند. دقایقی از حضورم در آنجا نگذشته بود که تصمیم گرفتم او را بکشم تا ردی از خودم برجای نگذارم.

مهدی افزود: او به من شک کرده بود و قصد داشت سراغ عروس‌اش برود که با گلدان ابتدا ضربه‌ای به سرش زدم و بعد با کارد آشپزخانه او را کشتم. وسایل را به هم ریختم و از کیف مقتول سه چک پول سرقت کردم. پس از صحنه‌سازی خواستم فرار کنم که صدای علیرضا آمد. در را باز کردم و به محض ورود به خانه مادربزرگش، کودک شش ساله را هم بی‌رحمانه با ضربه‌های چاقو کشتم و شیر گاز را باز گذاشتم تا خانه منفجر شود. با بخشی از پول سرقتی برای خودم لباس خریدم و پس از عوض کردن لباسم به محل جنایت بازگشتم تا اگر ردی برجای گذاشته‌ام از بین ببرم که دستگیر شدم.

پس از بازجویی، متهم در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا با پایان تحقیقات بزودی صحنه جنایت را بازسازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۵
كاربر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
۰
۰
وای یا خداخودت بهمون رحم كن چقدر راحت سه نفركشت وتموم شد.باید تیكه تیكش كرد ...
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
۰
۰
واقعا وحشتناكه به. نظر من قطعا این ادم مشكل روحی داشته چون یك انسان عادی نمیتونه همچین جنایتی و رقم بزنه همش به یاد اون طفل معصوم كه از مدرسه اومده میوفتم كباب میشم خدا صبر عظیمی اول به پدر وپدر بزرگش و بعد به بقیه بستگانش عطا كنه الهی امین
...
United Arab Emirates
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
۰
۰
واقعا متاسفم خدا بیامرزدشون و به بازمانده هاشون صبر بده در ضمن جام جم عزیز لطفا توی خبرهاتون عكس خانوم ها رو نذارید چون براشون گناه جمع میشه اونها دستشون از این دنیا كوتاست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها