گفت‌وگو با رویا سادات حسینی، مجری برنامه‌های خانوادگی شبکه 2

محتوا برایم مهم است، نه‌ دیده‌ شدن

مجریانی که از سلامت می‌گویند

برنامه‌های سلامت‌محور را می‌توان برنامه محبوب این عصر دانست. در دوره‌ای که انسان تمام فعالیت‌ها و تلاشش را به منظور تقویت سلامت معطوف کرده است برنامه‌های تلویزیونی سلامت‌محور نیز در زمره پرمخاطب‌ترین و البته مفیدترین برنامه‌های رسانه‌ای (تلویزیون) به شمار می‌آیند.
کد خبر: ۷۷۰۵۹۴
مجریانی که از سلامت می‌گویند

رسانه ملی نیز به همین فراخور و طی سال‌های اخیر روند روبه رشدی را در تولید و ساخت برنامه‌های سلامت‌محور پیش گرفته است.این روند حتی به تاسیس شبکه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی نیز منجر شد که همه اینها حکایت از اهمیت این گروه از برنامه‌ها چه نزد مخاطبان و چه نزد تصمیم‌سازان دارد.

برنامه‌های سلامت‌محور از آنجا که برپایه دانش و علم پزشکی شکل گرفته و تقریبا تمام وقت آن حول‌محور مسائل تخصصی پزشکی و سلامت می‌گذرد متکی به کارشناس یا کارشناسانی است که در این برنامه‌ها به‌عنوان مجری ـ کارشناس یا کارشناس حضور دارند. اهمیت توانمندی و دانش این مجری ـ کارشناسان یا کارشناسان از آنجا معلوم می‌شود که بدانیم اثرگذاری چنین برنامه‌هایی به اعتماد کامل و متقابلی است که میان مخاطبان و مجری ـ کارشناس یا کارشناس به‌وجود می‌آید.

ضربان

شهرام کجوری نیز یکی دیگر از مجری- کارشناس‌های تلویزیون است. او یکی از مجریان برنامه سلامت‌محور «ضربان» است. ضربان برنامه‌ای است که بیشتر تمرکزش را بر پیشگیری از بیماری‌ها گذاشته است و از آن دسته برنامه‌هایی است که مجری ـ کارشناس نقش محوری در آن ایفا می‌کند. شهرام کجوری نیز مانند دیگر مجری- کارشناسان چنین برنامه‌هایی پزشک است.

ذره‌بین

برنامه سلامت‌محور «ذره‌بین» برنامه‌ای است که به موضوعات مختلف مربوط به سلامت چون آموزش پزشکی، اقتصاد پزشکی، بیمه‌ها و... می‌پردازد. شهرام علمداری مجری ـ کارشناس این برنامه سلامت‌محور است. از آنجا که مخاطبان می‌توانند مطالباتشان را به‌طور زنده طلب کنند، این برنامه از جمله برنامه‌های پرمخاطب سلامت‌محور شده است.

زیتون و دکتر سلام

مهدی تیموری یکی از معروف‌ترین مجری ـ کارشناسان تلویزیون و برنامه‌های سلامت‌محور است. او در برنامه‌های مختلفی به‌عنوان مجری ـ کارشناس حضور داشته که از جمله آنها می‌توان مجله پزشکی، افق سلامت، طلوع و دکتر سلام را نام برد. برنامه زیتون با اجرای تیموری یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های سلامت‌محور است.

سیب

برنامه سلامت‌محور سیب که از شبکه پنج سیما پخش می‌شود نیز برنامه‌ای با محوریت کارشناس ـ مجری است. مجید خلیفه سلطانی تهیه‌کننده و مجری - کارشناس این برنامه نیز پزشک است و یکی از مجریان مطرح برنامه‌های سلامت‌محور به شمار می‌آید.او همچنین از فعالان تولید برنامه‌های سلامت‌محور تلویزیون نیز هست.

فردا دیراست

فردا دیر است که سال 93 عنوان بهترین برنامه سلامت‌محور تلویزیون را از آن خود کرد، یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های سلامت‌محور تلویزیون نیز است. مهدی اسماعیل‌تبار مجری ـ کارشناس این برنامه است که بیشتر به ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد.

قاب کوچک (ضمیمه شنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها