دولت‌های اتحادیه اروپا روز پنجشنبه با تحریم‌ دوباره شرکت ملی نفتکش ایران موافقت کردند.
کد خبر: ۷۷۰۱۲۸

به گزارش فارس، دادگاه عمومی اتحادیه اروپا، دومین دادگاه این اتحادیه چند ماه پیش حکم داده بود دلیلی برای قرار دادن این شرکت در فهرست تحریمی آن اتحادیه وجود ندارد.

دیدار معاون رئیس‌جمهور با پاپ

شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک‌ها در واتیکان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایرنا، مولاوردی پس از این دیدار در یک نشست خبری اظهار کرد: با توجه به شناختی که از دیدگاه‌های مترقیانه و امروزی پاپ داشتم، این دیدار برای من مهم و به یادماندنی بود که البته فقط محدود به مسائل خانواده و زنان نشد. وی افزود: من از مواضع روشن ایشان در محکوم کردن خشونت و افراط‌گرایی تشکر کردم و از تلاش‌هایی که برای حل بحران‌های جهانی بویژه بحران سوریه و عراق به عمل می‌آورند، قدردانی کردم.

واکنش برادر رئیس‌جمهور به برخی شایعات

برادر رئیس‌جمهور در مورد ادعای کمک بابک زنجانی به ستاد حسن روحانی در زمان انتخابات 92 واکنش نشان داد.

به گزارش فارس، حسین فریدون دیروز در حاشیه مراسم ختم مادر محمود احمدی‌نژاد که در مسجد ولیعصر تهران برگزار شد، در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا ادعای بابک زنجانی مبنی بر کمک پنج میلیارد تومانی به ستاد حسن روحانی صحت دارد یا خیر، گفت: این ادعا نوعی فرار به جلو برای دوستانی است که پول مفت گرفتند و امروز می‌خواهند تخلفاتشان را با این حرف‌ها جبران کنند.وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود شما برای توضیح در مورد پول دریافت شده از بابک زنجانی برای ستاد برادرتان احضار شده‌اید، گفت: هرکس این را گفته «بیجا» کرده است.

جلالی: در حال تدوین اساسنامه حزب رهروان ولایتیم

کاظم جلالی با اشاره به آخرین وضعیت حزب رهروان ولایت گفت: ما در حال تدوین اساسنامه این حزب هستیم و تلاشمان این است که این حزب به انتخابات آینده مجلس برسد.

به گزارش مهر، رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس افزود: هنوز درخواست مجوز به وزارت کشور نداده‌ایم.

جلالی در پاسخ به پرسشی درخصوص رابطه علی لاریجانی رئیس مجلس با این حزب تاکید کرد: هنوز رابطه ایشان با حزب مشخص نیست، اما در هر حال ایشان حمایت‌های خود را از تاسیس این حزب خواهند داشت، ولی این‌که آیا آقای لاریجانی به صورت مشخص حضور داشته باشد یا نداشته باشد هنوز معلوم نیست. وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا لاریجانی با تاسیس حزب رهروان ولایت موافق است یا خیر یا در این خصوص با وی جلساتی برگزار کردید یا نه، گفت: ما مرتب درخصوص حزب با آقای لاریجانی جلسه می‌گذاریم و ایشان با تاسیس حزب از سوی ما موافق است.

نتانیاهو، عامل شکاف مقامات آمریکایی

در حالی که نتانیاهو برای سخنرانی در کنگره آماده می‌شود، موج اختلافات میان مقامات موافق و مخالف این سخنرانی در آمریکا گسترش یافته است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، روزنامه تایمز چاپ فلسطین اشغالی نوشت: بیشتر نمایندگان سیاهپوست در جلسه سخنرانی نخست‌وزیر اسرائیل شرکت نخواهند کرد.بروز دیدگاه‌های مخالف در میان سیاهپوستان و یهودیان نشان می‌دهد، این سفر تا چه حد باعث شکل‌گیری جناح‌بندی‌های مختلف در کنگره شده است، به گونه‌ای که جمهوریخواهان از سفر نتانیاهو استقبال می‌کنند و دموکرات‌ها این سفر را اشتباه می‌خوانند. از سوی دیگر، هافینگتون‌پست نوشت: مادلین آلبرایت وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در مصاحبه‌ای تلویزیونی سخنرانی نخست‌وزیر اسرائیل را در کنگره آمریکا دخالت در امور داخلی واشنگتن دانست و با آن مخالفت کرد.جان بینر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بدون اطلاع کاخ سفید از نتانیاهو برای سخنرانی در نشست مشترک کنگره، دعوت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها