فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «اشغالگر»، «بن‌بست»، «پنجم می، روز نبرد»، «خرس خاکستری»، «عامل سوم»، «افسانه ببر بزرگ جنگل»، «دوچرخه سوار»، «آینه‌ای در غبار»، «نقب شب»، «باج»، «اتحاد»، «معجزه‌گر»، «کوئیمادا»، «رودخانه وحشی»، «روز اردو»، «پسر رئیس»، «واگن شماره 2»، «داستان ناتمام»، «جلباب»، «تست»، «من شگفت انگیز 2» و «رابین هود» امروز و فردا از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۶۹۷۰۴

شبکه یک

امروز: اشغالگر، ساعت 16‌/‌ بن‌بست، ساعت 22 و 15 دقیقه

فردا: پنجم می، روز نبرد، ساعت 14 و 50 دقیقه

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «اشغالگر» به کارگردانی دانیل کالپارسورو، امروز ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود. آلبرتو آمان، آنتونیو دیلا توره و کارا ایله جاله در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «بن‌بست» به کارگردانی میرا نیر، امشب ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک نمایش داده می‌شود.

زیر احمد و لیو شریبر در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه یک فیلم سینمایی «پنجم می، روز نبرد» به کارگردانی رافا لارا و با بازی کریستین واسکوئز، آنجلیکا آراگون و لیز گالاردو، هم برای فردا ساعت 14 و 50 دقیقه در نظر گرفته است.

شبکه دو

امروز: خرس خاکستری، ساعت 9‌/‌ عامل سوم، ساعت 23

فردا: افسانه ببر بزرگ جنگل، ساعت 9‌/‌ دوچرخه سوار، ساعت17 و 30 دقیقه‌/‌ آینه‌ای در غبار، ساعت 23 و 30 دقیقه

انیمیشن «خرس خاکستری» به کارگردانی هایائو میازاکی امروز ساعت 9 از شبکه دو به نمایش درمی‌آید.

همچنین فیلم تلویزیونی «عامل سوم» به کارگردانی مجید جوانمرد و تهیه‌کنندگی محمدرضا ایزدی‌یکتا، امشب ساعت 23 از شبکه دو پخش می‌شود. کورش تهامی، لیلا بلوکات، علیرضا جلالی تبار، پویا امینی، امیر دژاکام و افشین نخعی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

انیمیشن «افسانه ببر بزرگ جنگل» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی دیوید آلاکس و اریک توستی، فردا ساعت 9 در جدول پخش شبکه دو گنجانده شده است.

فیلم سینمایی «دوچرخه‌سوار» به کارگردانی گرت امبرشتس نیز فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش خواهد شد. این فیلم به تهیه‌کنندگی جکلین دی گویج، محصول 2012 بلژیک است.

فیلم تلویزیونی «آینه‌ای در غبار» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ایمان افشاریان، فردا ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه دو به نمایش درمی‌آید. حبیب دهقان‌نسب، امیررضا دلاوری و افشین کتان‌چی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه سه

امروز: نقب شب، ساعت 19 و 10 دقیقه

فردا: باج، 30 دقیقه بامداد‌/‌ اتحاد، ساعت 19 و 5 دقیقه

فیلم سینمایی «نقب شب» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و به تهیه‌کنندگی محمدرضا عباسیان، امشب ساعت 19 و 10 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. بیژن امکانیان، ساناز زرین‌مهر و احسان عیوضی‌نژاد در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «باج» به کارگردانی اشتوش گواریکر، محصول سال 2001 هند، 30 دقیقه بامداد فردا از شبکه سه به مخاطبان ارائه می‌شود.

امیرخان و گریس سینگ در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «اتحاد» به کارگردانی جیمز استورنگ هم برای فردا ساعت 19 و 5 دقیقه شبکه سه در نظر گرفته شده است.

کیت آشفیلد و دیان آندیوز در این فیلم محصول 2011 انگلیس بازی کرده‌اند.

شبکه چهار

امروز: معجزه‌گر، ساعت 15

فردا: کوئیمادا، ساعت 12‌/‌ رودخانه وحشی، ساعت 20 و 30 دقیقه

فیلم سینمایی «معجزه‌گر» به کارگردانی آرتور پن، امروز ساعت 15 از شبکه چهار بازپخش می‌شود. داستان فیلم با بازی پتی دوک و آن بنکرافت، بر اساس زندگی هلن کلر نویسنده نابینا و ناشنوای معروف ساخته شده است.

همچنین فیلم سینمایی«کوئیمادا» به کارگردانی جیلو پونته کوروو، فردا ساعت 12 از شبکه چهار پخش می‌شود.

مارلون براندو، رناتو سالواتوری، نورمن هیل و اواریستو مارکز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «رودخانه وحشی» به کارگردانی الیا کازان، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از این شبکه تقدیم علاقه‌مندان سینما کلاسیک می‌شود. مونتگومری کلیفت، جوون فلیت و لی ریمیک بازیگران این فیلم هستند.

شبکه پنج

امروز: روز اردو، ساعت 13 و 30 دقیقه

فردا: پسر رئیس، ساعت 9‌/‌ واگن شماره 2، ساعت 13 و 30 دقیقه‌/‌ داستان ناتمام، ساعت 21 و 30 دقیقه

فیلم تلویزیونی «روز اردو» به کارگردانی حسین قناعت، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه پنج پخش خواهد شد.

سعید آقاخانی، اردلان شجاع‌‌کاوه، آشا محرابی، کیانوش گرامی، احمدرضا اسعدی و محمد فصیح در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند. فیلم سینمایی «پسر رئیس» به کارگردانی بلیر ترو، هم فردا ساعت 9 از این شبکه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. مایکل آنگارانا، کوین کیلنر، کوین جمال وودز و وانزا زیما در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «واگن شماره 2» به کارگردانی مجید وحیدیان نیز فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه پنج پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی«داستان ناتمام» با بازی پروانه معصومی و مجید مظفری، فردا ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه پنج به نمایش درمی‌آید.

شبکه شما

امروز: جلباب، ساعت 23

فردا: تست، ساعت 13 و 30 دقیقه

فیلم تلویزیونی «جلباب» به کارگردانی مجید کاشی‌فروشان و تهیه‌کنندگی قدرت الله ایزدی و محسن علی‌آقاجان، امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. حسن جویره، الهام طهوری، رادنوش مقدم و مسعود صادقی در فیلم تلویزیونی «جلباب» تولید مرکز اصفهان ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «تست» به کارگردانی حسن جوانبخت هم فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از این شبکه به نمایش درمی‌آید. جلال نجفی، سارا اسماعیلی، جواد قاسم‌پور و محمد باقر صفانور در فیلم تلویزیونی «تست» به تهیه‌کنندگی فرشاد صالحی تولید مرکز چهار محال و بختیاری بازی کرده‌اند.

شبکه پویا

امشب: من شگفت‌انگیز2، ساعت 20

فردا: رابین هود، ساعت 20

انیمیشن «من شگفت‌انگیز2» امشب ساعت 20 از شبکه پویا پخش می‌شود. این شبکه انیمیشن سینمایی «رابین هود» را هم برای فردا ساعت 20 در نظر گرفته است.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «هفت امتیاز»، «ستاره‌شناس»، «گروه نجات»و «واقعیت مرگبار است» فردا ساعت 17،14، 20 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها