جسد قربانی در بیابان‌ رها شد

قتل دوست صمیمی به خاطر 20 میلیون تومان + عکس

نگهبان پارکینگ که به خاطر طلب 300 هزار تومانی دوستش را به قتل رسانده بود، پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.
کد خبر: ۷۶۸۴۰۴
قتل دوست به خاطر 300 هزار تومان

به گزارش جام‌جم، ساعت 3 بامداد بیستم خردادماه سال گذشته ماموران هنگام گشتزنی در پارک بابائیان تهران متوجه کارتنی شدند که در پارک رها شده بود. آنها پس از بررسی کارتن با جسد مرد جوانی در داخل آن روبه‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود. در ادامه بررسی‌های جنایی کارآگاهان متوجه شدند که مقتول به نام محمد به یک پارکینگ در آن حوالی رفت و آمد داشته است.

با کشف این سرنخ نگهبان پارکینگ به نام محسن دستگیر شد و در بازرسی از آنجا آثار خون به دست آمد. مرد چهل‌و هفت ساله در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.صبح دیروز متهم مقابل قاضی عزیزمحمدی قرار گرفت و اولیای دم برای او تقاضای قصاص کردند.

متهم نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه گفت: اتهام قتل را قبول دارم. یک سال قبل از حادثه، مقتول همراه یکی از دوستانم به گاراژ آمد و با هم دوست شدیم. مدتی قبل یک دستگاه بازی کامپیوتری را به مبلغ 300 هزار تومان به او فروختم اما محمد پول آن را نداد. نیمه شب به گاراژ آمد و گفت می‌خواهد بدهی‌اش را بدهد که پر داخت نکرد او را کشتم. چند روز جسد را پنهان کردم اما وقتی بوی تعفن بلند شد جسد را داخل کارتن یخچال گذاشتم و آن را کنار پارک رها کردم.

پس از آخرین دفاعیات متهم قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند و محسن را به قصاص محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها